SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zomervrouwke hier vroeger.
Ben inmiddels blij als de herfst begint en daarna de winter komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, en daar schaam ik me niet voor!![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beetje bolken toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maakt de limoncello dit in je los?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker ff een zomers nummertje erin gooien van ome Bruce:
Bekijk deze YouTube-video
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou nee, ik dacht van de week in nuchtere toestand ineens weer aan dit nummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maakt de limoncello dit in je los?
Zou ik ooit ook nog weleens heen willen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker ff een zomers nummertje erin gooien van ome Bruce:
Bekijk deze YouTube-video
Niet te betalen meer een concert![]()
Maar ik mag niet klagen![]()
![]()
Ja nuchterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou nee, ik dacht van de week in nuchtere toestand ineens weer aan dit nummer.![]()
![]()
Bruce Willis?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou ik ooit ook nog weleens heen willen.
Maar ik mag niet klagen
Of Bruce Springsteen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allebei heldenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bruce Willis?
Of Bruce Springsteen?![]()
![]()
Ik geloof niet dat we ome Bruce überhaupt nog in actie gaan zien. Daar gaat het niet zo goed mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou ik ooit ook nog weleens heen willen.
Maar ik mag niet klagen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
JA DOORDEWEEKS BEN IK GEWOON NUCHTER JA!quote:
#25quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we ome Bruce überhaupt nog in actie gaan zien. Daar gaat het niet zo goed mee.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u?![]()
![]()
Dus hij maakt niet meer kerstfilms meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we ome Bruce überhaupt nog in actie gaan zien. Daar gaat het niet zo goed mee.![]()
![]()
Wel al weer de nodige concerten staan voor 2025. Allemaal ouwe lullen metal eigenlijk.Voor veel te veel geld ook doorgaans maar goed, nu kan het nog dus waarom niet.
Ons Bruuske heeft genoeg kerstfilms gemaakt, het is goed zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dus hij maakt niet meer kerstfilms meer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wil nog wel naar 1 groot artiest maar volgens mij is iedereen dood of heb ik het al gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel al weer de nodige concerten staan voor 2025. Allemaal ouwe lullen metal eigenlijk.Voor veel te veel geld ook doorgaans maar goed, nu kan het nog dus waarom niet.
![]()
![]()
Gaat 'm niet worden man.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De ska
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb tot nu alleen Paaspop en een dag Pinkpop staan.
Twijfel nog over Rock Werchter, gaan wel wat leuke vrienden heen, maar is ook gelijk weer zo duurCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bij mij is het dan ook vooral voor de zoveelste keer naar die en die gaan. Zo staat Iron Maiden weer op het programma.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil nog wel naar 1 groot artiest maar volgens mij is iedereen dood of heb ik het al gezien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatste normale concerten waren Sir Elton en Sir Rod.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb tot nu alleen Paaspop en een dag Pinkpop staan.
Twijfel nog over Rock Werchter, gaan wel wat leuke vrienden heen, maar is ook gelijk weer zo duur
In 1 week failliet![]()
![]()
De pinguïn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke dans wil jij doen,?![]()
Ja die zou ik ook wel willen zienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij is het dan ook vooral voor de zoveelste keer naar die en die gaan. Zo staat Iron Maiden weer op het programma.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: