Maar Caland die spot met Anne Frank, die moeten we geloven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bewijs is een pro Rusland wappie account op twitter, makker. Dat neemt eigenlijk niemand serieus
Dan maar de dag vullen met gewoon boodschapjes gaan doen enzo. Met helm op en kogelwerend vest aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die verdachte is ook al opgepakt![]()
Oh, niemand hoeft mij te geloven. Ik zou een dergelijk account alleen niet zo snel als serieuze bron aandragenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Caland die spot met Anne Frank, die moeten we geloven.
Ok.
Fair, maar dan blijft het feit dat zowel ik, Howard als nog een paar anderen dit fenomeen wereldwijd zien, met bewijzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, niemand hoeft mij te geloven. Ik zou een dergelijk account alleen niet zo snel als serieuze bron aandragen
Welke bewijzen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair, maar dan blijft het feit dat zowel ik, Howard als nog een paar anderen dit fenomeen wereldwijd zien, met bewijzen.
Dan blijf ik bij mijn mening, sorry.
Sta je ook even gek te kijken als dat voor je in de rij staat bij de kassaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan maar de dag vullen met gewoon boodschapjes gaan doen enzo. Met helm op en kogelwerend vest aan.
Beetje vals dit na 25+ jaar FOK! waar dit al constant werd aangehaald, de gegeven VK doofpot en "wilders niet in de kaart spelen"quote:
Perfect, pas wel een beetje op met van die kansloze accounts als die je deelde. Daar slaan nogal wat verwarde types op aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje vals dit na 25+ jaar FOK! waar dit al constant werd aangehaald, de gegeven VK doofpot en "wilders niet in de kaart spelen"
Maar goed, blijf jij bij je mening, blijf ik bij de mijne. So be it.
Valt allemaal wel mee hoor, gewoon een beetje kaf van koren scheiden en je komt een eind.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfect, pas wel een beetje op met van die kansloze accounts als die je deelde. Daar slaan nogal wat verwarde types op aan.
ja, maar bij een singalement wordt een huidskleur echt wel vermeld als deze bekend is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf: Dat er in signalementen geregeld wordt geprobeerd zogenaamde stigmatisering van bepaalde vermeend onderdrukte groepen tegen te gaan is helaas een feit.
Dat wil dus zeggen dat soms uiterlijke kenmerken niet worden vermeld omdat men het idee heeft dat dit stigmatisering zou kunnen aanwakkeren tegen een groep die als onderdrukt worden gezien. Mensen met een migratieachtergrond bijvoorbeeld.
Ja, zijn dna zat op het wapen en op verschillende kogels die na de 1e moord waren onderzocht en blijkbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
Ah, uit de uitgebreide reconstructie van de T
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoor, gewoon een beetje kaf van koren scheiden en je komt een eind.
Maar gewoon de koppen van de NOS laten zien en daaronder de daadwerkelijke gebeurtenissen valt niet echt onder verward lijkt me. Of de comments nou raar zijn of niet.
Dingen als "gazaans ziekenhuis" en "vrijheidsstrijders Hamas" etc. ontkrachten, dat soort dingen.
My bad, ik deed het uit mijn hoofd, ik bedoelde @eenblikopdenosquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ja, heel normaal account, wapperdewap.
En niet gepraat als het over de koper ging blijkbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, zijn dna zat op het wapen en op verschillende kogels die na de 1e moord waren onderzocht en blijkbaar
was zijn dna al geregistreerd want hij kon kort daarop al aangehouden worden.
Dus ga je maar Afghanen neerschieten als Antiliaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vermoed sterk dat het een raciaal gemotiveerde seriemoordenaar is opgehitst door KZP en soortgelijken.
Hoezo 3 "witte mannen"? Daar is helemaal geen sprake van.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:14 schreef Montagui het volgende:
3 'oudere witte mannen' worden door de dader van Antilliaanse afkomst vermoord.
Wat zou zijn motief zijn?
Ik neem jou niet serieus met je onzin altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus ga je maar Afghanen neerschieten als Antiliaan
Makes sense
Mohammed Naim en Bram waren slachtoffers. Naam van de 81-jarige man heb ik niet gezien online.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:14 schreef Montagui het volgende:
3 'oudere witte mannen' worden door de dader van Antilliaanse afkomst vermoord.
Wat zou zijn motief zijn?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Alle 4 niet zwart, moet je goed zoeken om 4 niet zwarte mannen te vinden daar. Statistisch gezien dan!
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus met je onzin altijd.
Eerst bedenk je een motief die het best bij je eigen beleving past, daarna zie je de feiten. De feiten bevallen je niet. Pas het verhaal iets aan, het was niet gericht op witte/blanke/whatever je wilt mannen, maar nu dus op niet zwarte mannen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Alle 4 niet zwart, moet je goed zoeken om 4 niet zwarte mannen te vinden daar. Statistisch gezien dan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |