quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Tja, als je met foute beweringen begint, kan niemand je meer serieus nemen.
En dat mag zomaar?quote:
Reageer jij altijd op jezelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]lees nog maar even terug, mag je dan nog eens proberen
Denk dat de politie hem gewoon laat LARPen zolang hij het onderzoek niet voor de voeten loopt.quote:
Er stond dat hij rond reed in een gepantserde auto, mag dat dan?quote:
Ja, gepantserde auto's zijn niet verboden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er stond dat hij rond reed in een gepantserde auto, mag dat dan?
Mij verbaast helemaal niets meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er stond dat hij rond reed in een gepantserde auto, mag dat dan?
Truequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen van 24 jaar op fok zitten
Opleiding korps mariniers gedaan en na een maand eruit geschopt, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik moest hier veel te hard om lachen
Ik zie het al. Slechte jeugd gehad.quote:De man zonder vaste woon- of verblijfplaats kwam niet naar de rechtbank in maart van dit jaar. Er was ook geen advocaat om hem te verdedigen. Hij kreeg een geldboete van 600 euro, voor het feit dat hij eind in Rotterdam 2022 pleegde. Hoofofficier Hugo Hillenaar vertelde tijdens de persconferentie vrijdag dat de verdachte als minderjarige een taakstraf kreeg voor enkele winkeldiefstallen. Ook moest hij contact houden met de jeugdreclassering.
Zoals ik aangaf: Dat er in signalementen geregeld wordt geprobeerd zogenaamde stigmatisering van bepaalde vermeend onderdrukte groepen tegen te gaan is helaas een feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat probeer je nu te zeggen? dat er groepen worden onderdrukt, das niet best lijkt me?
dat er mensen worden gestigmatiseerd? das ook niet best lijt me.
Dat de politie stigmatisering probeert tegen te gaan. Dat lijkt me wel een goed idee.
maar dit is natuurlijk nonsens, een signalement bevalt echt altijd een huidskleur als deze bekend is.
Hoe men erbij komt dat dit niet zo is, is mij een raadsel.
Klopt, daar moeten ze maar eens mooi mee stoppen of geen signalementen meer doorgeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf: Dat er in signalementen geregeld wordt geprobeerd zogenaamde stigmatisering van bepaalde vermeend onderdrukte groepen tegen te gaan is helaas een feit.
Dat wil dus zeggen dat soms uiterlijke kenmerken niet worden vermeld omdat men het idee heeft dat dit stigmatisering zou kunnen aanwakkeren tegen een groep die als onderdrukt worden gezien. Mensen met een migratieachtergrond bijvoorbeeld.
Nope, jij presenteert het als feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf: Dat er in signalementen geregeld wordt geprobeerd zogenaamde stigmatisering van bepaalde vermeend onderdrukte groepen tegen te gaan is helaas een feit.
Idd, "om Wilders niet in de kaart te spelen" is nog nooit voorgekomenquote:
Dat is ongetwijfeld een uiterst objectief accountquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, "om Wilders niet in de kaart te spelen" is nog nooit voorgekomen.
Net als in het VK, waar de politie en bestuursleden wegkeken bij tienduizenden verkrachtte meisjes om niet stigmatiserend te zijn.
Het is feitelijk, overal in het westen en aantoonbaar, zie ook "@:blikopnos" op X.
Nee, maar dat hoeft ook niet als je daadwerkelijk bewijs hebt he?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld een uiterst objectief account
Het eerste tweetje wat ik zie belooft al weinig goeds, stukje wappiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet als je daadwerkelijk bewijs hebt he?.
Waarom toch altijd die drang om de waarheid te ontkennen, weg te moffelen, familie van Groot Wassink ofzo?.
Sure, nu er bewijzen worden aangedragen is het opeens niet meer relevant, typisch.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het eerste tweetje wat ik zie belooft al weinig goeds, stukje wappie
Verder ook niet echt relevant voor dit topic, me dunkt.
Ja jij ziet blijkbaar een of ander complot in een onjuist signalement waardoor de politie de verdachte ook niet meteen te pakken had. Dat mag hoor, maar dan mogen anderen dat ook weer wappiegelul vindenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, nu er bewijzen worden aangedragen is het opeens niet meer relevant, typisch.
De politie is al langer aan het mieren met signalementen. Dat je denkt blijkbaar heeft iemand een tamelijk gedetailleerde beschrijving van de kleding kunnen geven, maar geen huidskleur kunnen waarnemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet alles is een complot hoor
Ja, dat mag je idd vinden, maar als howard het stelt, ik met bewijs kom komt het nogal naïef overquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij ziet blijkbaar een of ander complot in een onjuist signalement waardoor de politie de verdachte ook niet meteen te pakken had. Dat mag hoor, maar dan mogen anderen dat ook weer wappiegelul vinden
Die verdachte is ook al opgepaktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
Ik snap die gast wel, auto instappen en met wat geluk spot je de dader en bel je 112.
Maar zou het een beetje onopvallend doen en niet in de krant gaan staan
Gaat ie nu naar Den Dolder toe?
Je bewijs is een pro Rusland wappie account op twitter, makker. Dat neemt eigenlijk niemand serieusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat mag je idd vinden, maar als howard het stelt, ik met bewijs kom komt het nogal naïef over.
In de hele westerse wereld zie je dit fenomeen, dingen verzwijgen omdat het zogenaamd stigmatiserend zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |