ow sorry dan had ik je niet goed begrepenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee ik lachte omdat ik jouw sarcastische grapje juist grappig vond. Of was het dat niet....![]()
Tja, als je met foute beweringen begint, kan niemand je meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jammer, je begon zo goed maar verzaakte helaas in een ad hominem
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:26 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx. Wat is je bron? De persconferentie?
Dat kan alsnog zo zijn, als je verdachte bent van iets word je niet (altijd) tot aan de rechtszaak vastgehouden. Wacht je al doorlevende in je gebruikelijke thuisomgeving af (of sommigen vluchten naar Dubai)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat die persoon was vrijgelaten inderdaad, dat is dus niet zo
In de tekst van de politie stond hij is geen verdachte meer en heengezondenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan alsnog zo zijn, als je verdachte bent van iets word je niet (altijd) tot aan de rechtszaak vastgehouden. Wacht je al doorlevende in je gebruikelijke thuisomgeving af (of sommigen vluchten naar Dubai)
Oh oke, geen hoofdverdachte danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In de tekst van de politie stond hij is geen verdachte meer en heengezonden
Ik vermoed dat er dus drie mensen aangehouden zijnquote:
Dan zijn ze wel erg onhandig in de berichtgeving als dat zo is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dus drie mensen aangehouden zijn
De verdachte, zijn vermoedelijke handlanger en een onschuldige jongeman die ze vrij vlot weer vrij hebben gelaten
Welke foute beweringen en wat let jij die niet te weerleggen? Een voor een in plaats van ordinair te beginnen met schelden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Tja, als je met foute beweringen begint, kan niemand je meer serieus nemen.
Ik heb juist ergens gelezen dat zijn voorarrest met 14 dagen verlengd is. Hij is geen verdachte van schieten, maar heeft op de een of andere manier wel met de zaak te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In de tekst van de politie stond hij is geen verdachte meer en heengezonden
Het staat er nog steedsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel erg onhandig in de berichtgeving als dat zo is.
En ik lees nergens meer over die Amsterdammerquote:De politie schaalde meteen na het eerste incident op naar een groot opsporingsonderzoek en zette man en macht in om de verdachte op te sporen. Dat onderzoek leidde tot een aanhouding op 2 januari in de middag. Dit bleek niet de gezochte verdachte te zijn. Hij is weer heengezonden en is geen verdachte meer. Donderdagavond 23.15 uur hield de politie de 24-jarige man aan en hij zit nu in volledige beperkingen. Wat zijn motief is geweest, is nog onduidelijk. Met de aanhouding van de 24-jarige man, de vermoedelijke schutter, komt het eerder gegeven advies voor Rotterdam-IJsselmonde en omgeving te vervallen. De politie bedankt alle mensen die hebben meegedacht en hun tip hebben doorgegeven.
Daarover (de Amsterdammer) werd in de persco gezegd dat zijn voorarrest door de R-C met 14 dagen verlengd is. De Amsterdammer is degene die op 30 december is opgepakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds
[..]
En ik lees nergens meer over die Amsterdammer
Ah, wel bijzonder dat ze die eerst hadden en blijkbaar daarna nog geen flauw idee wie de dader was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarover (de Amsterdammer) werd in de persco gezegd dat zijn voorarrest door de R-C met 14 dagen verlengd is. De Amsterdammer is degene die op 30 december is opgepakt.
quote:Maandag 30 december boekt de recherche haar eerste succes. Een 20-jarige Amsterdammer, die na speurwerk in verband wordt gebracht met de beide dodelijke schietincidenten, wordt getraceerd in Assen. Bronnen van De Telegraaf vertellen dat de man het moordwapen zou hebben overhandigd aan de dan nog onbekende en geheimzinnige schutter. De man is donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die zijn voorlopige hechtenis met veertien dagen heeft verlengd.
quote:
Brandon ging in zijn camouflagevestje op zoek naar een Antiliaan op Zuidquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef Droopie het volgende:
Ik snap die gast wel, auto instappen en met wat geluk spot je de dader en bel je 112.
Maar zou het een beetje onopvallend doen en niet in de krant gaan staan
Gaat ie nu naar Den Dolder toe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |