Klompvoet begint weer ouderwets arrogant te worden, maar Littler lijkt de zenuwen kwijt en gaat hem vegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
"Tuurlijk ben ik favoriet. Niet van zulke domme vragen stellen", steekt Van Gerwen, die aast op zijn vierde wereldtitel, af.
Vorig jaar is vorig jaar dus dat telt al niet. En hij is slim genoeg om te weten dat hij hier keihard mee om z'n oren geslagen wordt, mocht hij verliezen. Dus hij zal er wel echt geloof in hebben dat hij gaat winnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De bookmakers vinden Littler favoriet, Littler had een veel hoger gemiddelde in de halve finale dan hij en Littler stond vorig jaar ook in de finale en hij niet.... maar nee meneertje vindt het een "domme vraag" en vindt zichzelf "tuurlijk" favoriet. Wat een knurft
quote:Bahrain Darts Masters
8-5 Littler
Dutch Darts Masters
8-6 Van Gerwen
7× Premier League
6-5 Van Gerwen
6-5 Van Gerwen
6-2 Littler
6-3 Littler
6-3 Littler
6-3 Van Gerwen
6-1 Van Gerwen
World Matchplay
10-6 Van Gerwen
World Series of Darts Finals
11-4 Littler
Czech Darts Open
6-1 Littler
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Allemaal dagjesvolk hier vanavond zeker. Sad.
quote:
Gewoon alleen even bullen voor de titel jatogggquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beroerd nieuws. Ik heb een airfryerverkleining ondergaan. De nieuwe Tomado is zo klein dat ik er niet eens fatsoenlijk een (ÉÉN) Italiaanse bol in kan afbakken.
Dan kun je beter een ECHT heel klein airfryertje bouwen voor bij je laptop, die op USB werkt en dan je er dan één bitterbal of kipnugget in kunt bakken
First world struggles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beroerd nieuws. Ik heb een airfryerverkleining ondergaan. De nieuwe Tomado is zo klein dat ik er niet eens fatsoenlijk een (ÉÉN) Italiaanse bol in kan afbakken.
Dan kun je beter een ECHT heel klein airfryertje bouwen voor bij je laptop, die op USB werkt en dan je er dan één bitterbal of kipnugget in kunt bakken
Kut he, democratie? Als je je zin niet krijgt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:48 schreef Evangelion het volgende:
DRT / Knock-outtoernooi: Populairste darter aller tijden volgens Fok! #4
1. Ted Hankey - Wayne Mardle 2-7
2. Steve Beaton - Mervyn King 5-7
3. Phil Taylor - Ronnie Baxter 5-7
4. Andy Fordham - Raymond van Barneveld 6-8
Low energy DRT verkiest eeuwige beta losers boven winnende alpha males.
Schaam je kapot.
Als de uitslag bevalt ben ik voor democratie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut he, democratie? Als je je zin niet krijgt?
Baxter boven Taylorgod is wel cringe ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:48 schreef Evangelion het volgende:
DRT / Knock-outtoernooi: Populairste darter aller tijden volgens Fok! #4
1. Ted Hankey - Wayne Mardle 2-7
2. Steve Beaton - Mervyn King 5-7
3. Phil Taylor - Ronnie Baxter 5-7
4. Andy Fordham - Raymond van Barneveld 6-8
Low energy DRT verkiest eeuwige beta losers boven winnende alpha males.
Schaam je kapot.
Baxter heeft Lakeside nooit gewonnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Baxter boven Taylorgod is wel cringe ja.
Al heb ik Baxter wel de Lakeside zien winnen met een 170finish![]()
Ow, dan ben ik in de war met iemand anders die met 170 won. Of het was een halve finale.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baxter heeft Lakeside nooit gewonnen
Ted Hankeyquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik in de war met iemand anders die met 170 won. Of het was een halve finale.
Gelukkig voor je zal die Tomado het niet lang uithouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
6-2 Littler.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
"Tuurlijk ben ik favoriet. Niet van zulke domme vragen stellen", steekt Van Gerwen, die aast op zijn vierde wereldtitel, af.
Die kans is aanwezig ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig voor je zal die Tomado het niet lang uithouden.
Wat een arrogante mongool.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
Selectief gequote.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
Niet alleen is dit grammaticaal een miskraam die prenataal geaborteerd had moeten worden, het is ook niet waar gewoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:35 schreef Nober het volgende:
Puur omdat ik qua kwaliteit wat ik heb laten zien in de afgelopen jaren.
Hij zat na een dag al te zeiken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet billenmaatje niet in AlliePellie zijn
COME ONquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog steeds vier meer dan vorig jaar ondanks 22 legs minder gegooid.
Mag zeker ook niet meer dan drie verkeersborden en een bushokje per dag in z'n kont steken. FURIOUS.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Sendric S de oven in. @:rambodirk @:momo
Een normaal persoon zou behandeld worden met zo'n enorme zucht naar erkenning.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou behandeld worden met zo'n enorme zucht naar erkenning.
Zijn hele leven draait om supporters die hem opwachten, spelers die hem appjes sturen voor zijn verjaardag, atc.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou behandeld worden met zo'n enorme zucht naar erkenning.
Zijn hele leven draait om supporters die hem opwachten, spelers die hem appjes sturen voor zijn verjaardag, atc.
6-6quote:Na laatste keer dat Van Gerwen tegen Littler speelde, plaatste hij na afloop vol ongeloof een foto op Instagram
onderlinge duelsMichael van Gerwen (35) en Luke Littler (17) staan in de WK-finale voor de dertiende keer tegenover elkaar. De onderlinge balans van beide dartsfenomenen is keurig in evenwicht met ieder zes overwinningen, maar daar gaat vanavond verandering in komen in dé wedstrijd van het jaar.
Rustig aan maatje. Jou gedogen we ook hierquote:
Niet getagged, toch een like gegeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Sendric S de oven in. @:rambodirk @:momo
Ach, Sendric. Hadden de onderbuikjes toch weer gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet getagged, toch een like gegeven.
Ik ben één van die zeldame DRT-ers die met UWV niks te maken heeft trouwens.quote:
Werken voor je kkgeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag. Al moet ik wel werreke.
Lekker in de tredmolen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag. Al moet ik wel werreke.
Druk hier. Bad vol met dagjesvolk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Druk hier vanavond of iedereen in de kroeg?
Ik ben hier vanavond! Ga in januari sowieso niet drinken dus dan is de kroeg al wat minder leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Druk hier vanavond of iedereen in de kroeg?
Zou me niet verbazen als het hier daadwerkelijk 1 groot uitkeringfestijn isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben één van die zeldame DRT-ers die met UWV niks te maken heeft trouwens.
En het is morgen zaterdag.
Ja idemquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben hier vanavond! Ga in januari sowieso niet drinken dus dan is de kroeg al wat minder leuk.
@de_boswachter is een trots lid in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het hier daadwerkelijk 1 groot uitkeringfestijn is
Ik vind het ook niet erg hoor, in de kroeg zit je toch vol met volk dat keihard juicht voor van Gerwen en nu kan ik lekker op het gemakje met den Foks erbij genieten van beide mannen.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen, en de ander blijft thuis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klasse maat. Dankzij je inspanningen draait dit land überhaupt nogquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben één van die zeldame DRT-ers die met UWV niks te maken heeft trouwens.
En het is morgen zaterdag.
Heeft gewoon een bullshitbaan. Trap er niet in.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klasse maat. Dankzij je inspanningen draait dit land überhaupt nog
@Poepz0r wéér in the mud. @Zipportalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:36 schreef wimderon het volgende:
Het nieuwe Q-school topic is uit.
DRT / Q-School 2025 #1 Een bult narigheid
Niet waar. Ik voorspelde v Trijp, Robbe en mol. Staan er allemaal in en Balsamo ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:poepz0r wéér in the mud. @:zipportal
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet waar. Ik voorspelde v Trijp, Robbe en mol. Staan er allemaal in en Balsamo ook
quote:Op zondag 15 december 2024 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja in Tilburg. Wesley Harms komt volgend jaar terug geloof ik
Ja bedoelde niet deze q school duh maar volgend jaar als in 2025-26. Hij gaat nu pas weer toernooien gooien lokaal etcquote:
Wesley moet het ook lekker lokaal houden en we wensen hem daar veel plezier mee!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja bedoelde niet deze q school duh maar volgend jaar als in 2025-26. Hij gaat nu pas weer toernooien gooien lokaal etc
Jaaaaaaaaaaaaaa UWV GODENquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:de_boswachter is een trots lid in ieder geval.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is eeuwig talent Justin van Tergouw nog actief? @:mani89
Die wil nog elke dag aan de borst.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef wimderon het volgende:
https://youtu.be/hZ4En16YaLY?t=1616
Schuld van moeders @:Mani89
Ach, dat klinkt als einde carriere.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die wil nog elke dag aan de borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |