Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Sendric S de oven in. @:rambodirk @:momo
Een normaal persoon zou behandeld worden met zo'n enorme zucht naar erkenning.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou behandeld worden met zo'n enorme zucht naar erkenning.
Zijn hele leven draait om supporters die hem opwachten, spelers die hem appjes sturen voor zijn verjaardag, atc.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een normaal persoon zou behandeld worden met zo'n enorme zucht naar erkenning.
Zijn hele leven draait om supporters die hem opwachten, spelers die hem appjes sturen voor zijn verjaardag, atc.
6-6quote:Na laatste keer dat Van Gerwen tegen Littler speelde, plaatste hij na afloop vol ongeloof een foto op Instagram
onderlinge duelsMichael van Gerwen (35) en Luke Littler (17) staan in de WK-finale voor de dertiende keer tegenover elkaar. De onderlinge balans van beide dartsfenomenen is keurig in evenwicht met ieder zes overwinningen, maar daar gaat vanavond verandering in komen in dé wedstrijd van het jaar.
Rustig aan maatje. Jou gedogen we ook hierquote:
Niet getagged, toch een like gegeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Sendric S de oven in. @:rambodirk @:momo
Ach, Sendric. Hadden de onderbuikjes toch weer gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet getagged, toch een like gegeven.
Ik ben één van die zeldame DRT-ers die met UWV niks te maken heeft trouwens.quote:
Werken voor je kkgeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag. Al moet ik wel werreke.
Lekker in de tredmolen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag. Al moet ik wel werreke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |