Gelukkig voor je zal die Tomado het niet lang uithouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beroerd nieuws. Ik heb een airfryerverkleining ondergaan. De nieuwe Tomado is zo klein dat ik er niet eens fatsoenlijk een (ÉÉN) Italiaanse bol in kan afbakken.
Dan kun je beter een ECHT heel klein airfryertje bouwen voor bij je laptop, die op USB werkt en dan je er dan één bitterbal of kipnugget in kunt bakken
6-2 Littler.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
"Tuurlijk ben ik favoriet. Niet van zulke domme vragen stellen", steekt Van Gerwen, die aast op zijn vierde wereldtitel, af.
Die kans is aanwezig ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig voor je zal die Tomado het niet lang uithouden.
Wat een arrogante mongool.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
"Tuurlijk ben ik favoriet. Niet van zulke domme vragen stellen", steekt Van Gerwen, die aast op zijn vierde wereldtitel, af.
Selectief gequote.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef Pino112 het volgende:
Niet alleen is dit grammaticaal een miskraam die prenataal geaborteerd had moeten worden, het is ook niet waar gewoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:35 schreef Nober het volgende:
Puur omdat ik qua kwaliteit wat ik heb laten zien in de afgelopen jaren.
Hij zat na een dag al te zeiken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet billenmaatje niet in AlliePellie zijn
COME ONquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog steeds vier meer dan vorig jaar ondanks 22 legs minder gegooid.
Mag zeker ook niet meer dan drie verkeersborden en een bushokje per dag in z'n kont steken. FURIOUS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |