SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef ExTec het volgende: Er is volgens mij een subtopic op dit forum waar je de klassenstrijd uit 1884 dunnetjes over kan gaan doen. Gaat dit topic niet over.
Wat een ontzettend simplistische dooddoener.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef Scjvb het volgende:
Ieder verhaal heeft meestal twee kanten, zelfs óók in dit geval!
Onhandig dat de NOS suggesties doet van twee jaar geleden. Maar goed, ik had beter moeten opletten.quote:
O ja. Het is zo belangrijk om banen en huizen te bezitten, vraag dat maar aan de Amsterdammers en hun gedachten over het Gemeentebestuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een ontzettend simplistische dooddoener.
Benieuwd of je er ook zo over denkt wanneer je buurman met knokploeg en al over de schutting klimt en je tuinhuisje bezet. Na een jaar pakt 'ie ook de rest van je perceel, slaat al je tanden uit je smoel, schiet je moeder dood, en neemt intrek in je woning. Gewoon omdat 'ie het wil hebben en denkt ermee weg te komen.
Maar hey: waar er twee vechten hebben er twee schuld hoor... . Of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus: Youtube mongool Ivan stipt een aantal interessante onderwerpen aan in 1 video, zodat ik niet allemaal linkjes hoef op te zoeken.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef oheng het volgende:
Fighterbomber over de nieuwe ontwikkelingen in de Zwarte Zee, geruchten zijn dat er óók een heli is neergehaald door friendly fire:Tijd dat dat Elon Musk adept gedemontised wordt. Wat een varkenskop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus: Youtube mongool Ivan stipt een aantal interessante onderwerpen aan in 1 video, zodat ik niet allemaal linkjes hoef op te zoeken.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef oheng het volgende:
Fighterbomber over de nieuwe ontwikkelingen in de Zwarte Zee, geruchten zijn dat er óók een heli is neergehaald door friendly fire:Graag in het Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus: Youtube mongool Ivan stipt een aantal interessante onderwerpen aan in 1 video, zodat ik niet allemaal linkjes hoef op te zoeken.
Bekijk deze YouTube-videoÔ mon citoyens vous serez unis.
Open het linkje doorverwijssnelkoppeling genaamd fighterbomber vechterbombardeerder, en verander in de URL internetpagina adres het volgende: tl=en -> tl=nl.quote:
quote:Kamensk-Sjachtinskiy, Rostov region. Explosions are reported.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3les444pz5c2p
Ik meen dat met 'bomber' een bommenwerper word bedoeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Open het linkje doorverwijssnelkoppeling genaamd fighterbomber vechterbombardeerder, en verander in de URL internetpagina adres het volgende: tl=en -> tl=nl.
BOMBARDEERDER, m. (-s), die eene vesting beschiet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik meen dat met 'bomber' een bommenwerper word bedoeld.
Voor complimentjes moet je ergens anders zijn dit is vrijheid van meningsvorming.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje zielig dat phpmystyle alleen duimpjes krijgt van linkseboomknuffelaar. Zit ie hier een beetje z'n best te doen.
dat zijn de goeiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje zielig dat phpmystyle alleen duimpjes krijgt van linkseboomknuffelaar. Zit ie hier een beetje z'n best te doen.
Terwijl die jongens met z’n tweeën toch mooi de hoefijzertheorie bewijzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:49 schreef Parafernalia het volgende:
Doe het zelf of is dat ineens te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Open het linkje doorverwijssnelkoppeling genaamd fighterbomber vechterbombardeerder, en verander in de URL internetpagina adres het volgende: tl=en -> tl=nl.
Hé, een domme boer.quote:
Je kunt inderdaad beter steun geven aan Syrië momenteel, zodat de bevolking daar een positieve boost kan meekrijgen, zoals hier destijds met de Marshallhulp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |