Er is sinds een paar jaar ook wekelijks een testvraag gerelateerd aan de opdrachten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou sowieso beter zijn als je meerdere testvragen kreeg, in plaats van alleen de laatste.
Ik heb hier nog even over nagedacht, misschien Bridget? Ik weet dat niet iedereen haar leuk vindt maar denk wel dat zij de goede toon ervoor heeftquote:
Was ook door m’n hoofd gegaan, maar weet niet of die mee zou kunnen leven met de kandidaten zoals Claudia doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hier nog even over nagedacht, misschien Bridget? Ik weet dat niet iedereen haar leuk vindt maar denk wel dat zij de goede toon ervoor heeft
Misschien kreeg ie op de andere plek teveel water?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder vroeg wat ik doe met mijn plant. Ik helemaal verbaasd, hoezo? Omdat mijn plant het blijkbaar zo goed doet op mijn kamer.
Dat is wel bijzonderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat we pakketjesleed hadden?
Een pakketje van DHL is nu naar het afhaalpunt gebracht terwijl ik nooit een track en trace heb gehad
Vorige week incomplete pakketje, maar dat is wel weer opgelost.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Een pakketje van DHL is nu naar het afhaalpunt gebracht terwijl ik nooit een track en trace heb gehad
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder vroeg wat ik doe met mijn plant. Ik helemaal verbaasd, hoezo? Omdat mijn plant het blijkbaar zo goed doet op mijn kamer.
Mijn moeder geeft alle plantjes water, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kreeg ie op de andere plek teveel water?
Lekker dan. Hopelijk hebben wij vandaag geen DHL problemen. Cadeautje voor neefje is onderweg (Nieuwe Lego Duplo die gisteren pas uitkwam) maar hij viert het morgenochtendquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Voor pakketjesleed is het nooit lang geleden genoeg!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Eh... waarom?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef NailQueen het volgende:
Geen feest als Mans Zelmerlow niet is geweest. Dus uiteraard was hij bij The Masked Singer
Eens, Na acht jaar kunnen we het wel weer een keer in beraad nemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor pakketjesleed is het nooit lang geleden genoeg!
Wat heeft-ie niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hemelse vonk der inspiratie!quote:
Ah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |