Paars zou de boel tenminste nog een beetje opfleuren in plaats van dat grijze gedoe van de laatste tijdquote:
Dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al genoeg regen gehad dit jaar.
Die heb ik in de tuin.quote:
Zolang het maar geen kabinet isquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Paars zou de boel tenminste nog een beetje opfleuren in plaats van dat grijze gedoe van de laatste tijd
Komt voor jou dus wel dichtbij zo.quote:
Daardoor gaat de zon alweer schijnen.quote:
Heb alleen geen prins in de tuin, dat had het afgemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt voor jou dus wel dichtbij zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien iets van Lu de tuin ingooien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb alleen geen prins in de tuin, dat had het afgemaakt.
Beetje link in het park.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien iets van Lu de tuin ingooien.
Het Outro is wel fenomenaal. Ik zit hem altijd te stangen maar 8.42 maakt de plaat veeeeeeeel beterquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Met het risico dat Tussle me vermoord, vind ik dit ook niet zo heel boeiend eigenlijk.
Ergens kan ik dat wel begrijpen hoor. Het is voor mij wel meer dan gewoon een liedje. Als je dat niet hebt is het ook weer niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Met het risico dat Tussle me vermoord, vind ik dit ook niet zo heel boeiend eigenlijk.
En nu? niks?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Evenstar het volgende:
Bijna een auto gewonnen met Bingolotto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |