Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb even geen zin om op iedere vertrekker te reageren
Ja iddquote:
Ik geef iedereen alleen een likequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb even geen zin om op iedere vertrekker te reageren
Ik heb ook al rain genoeg gezien de laatste tijdquote:
dan ga maar buiten staanquote:
Het gaat morgen wel regenen, maar hopelijk niet paarsquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:28 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik ga afsluiten, want ik houd me er toch niet aan en kom tussen de bedrijven door af en toe wel wat posten, maar ben vanaf nu wel minder aanwezig. De top 2000 is wat ons allen bindt. We zijn verbonden in de gekte van flauwe grappen, reeds besproken feitjes, iconische gifjes en underrated muziekjes van artiesten die er wel erg Phil in staan. Al met al speelt Brian wel erg vaak May, John Deacon en natuurlijk was Roger Taylor, maar iets fatsoenlijks met de naam Freddy Mercury is ons nog altijd niet gelukt. Strak luidt de gong en walsen we het nieuwe jaar in. Moeten we weer focking lang wachten voor weer een week onzin, flauwe grappen, serieuze gesprekken en het roemen en afbreken van alles wat er wel (te hoog) en niet (Nederland is een smakeloos land) in staat.
De grootvorst begeleidt ons ook volgend jaar weer en ondanks alles genieten we nog steeds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel liefs van mij stelletje tuig.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |