quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:28 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik ga afsluiten, want ik houd me er toch niet aan en kom tussen de bedrijven door af en toe wel wat posten, maar ben vanaf nu wel minder aanwezig. De top 2000 is wat ons allen bind. We zijn verbonden in de gekte van flauwe grappen, reeds besproken feitjes, iconische gifjes en underrated muzakjes van artiesten die er wel erg Phil in staan. Al met al speelt Brian wel erg vaak May, John Deacon en natuurlijk was Roger Taylor, maar iets fatsoenlijks met de naam Freddy Mercury is ons nog altijd niet gelukt. Strak luidt de gong en walsen we het nieuwe jaar in. Moeten we weer focking lang wachten voor weer een week onzin, flauwe grappen, serieuze gesprekken en het roemen en afbreken van alles wat er wel (te hoog) en niet (Nederland is een smakeloos land) in staat.
De grootvorst begeleid ons ook volgend jaar weer en ondanks alles genieten we nog steeds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel liefs van mij stelletje tuig.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne jaarwisseling alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Child in Time staat toch op 1, voor mij wel!
Daarvan is toch ook de videoclip afkomstig??quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ac dc komt![]()
en op tv ac dc no bull concert 1996 madrid
Ik ga niet zeggen dat ik ga afsluiten, want ik houd me er toch niet aan en kom tussen de bedrijven door af en toe wel wat posten, maar ben vanaf nu wel minder aanwezig. De top 2000 is wat ons allen bind. We zijn verbonden in de gekte van flauwe grappen, reeds besproken feitjes, iconische gifjes en underrated muzakjes van artiesten die er wel erg Phil in staan. Al met al speelt Brian wel erg vaak May, John Deacon en natuurlijk was Roger Taylor, maar iets fatsoenlijks met de naam Freddy Mercury is ons nog altijd niet gelukt. Strak luidt de gong en walsen we het nieuwe jaar in. Moeten we weer focking lang wachten voor weer een week onzin, flauwe grappen, serieuze gesprekken en het roemen en afbreken van alles wat er wel (te hoog) en niet (Nederland is een smakeloos land) in staat.
De grootvorst begeleid ons ook volgend jaar weer en ondanks alles genieten we nog steeds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele fijne jaarwisselingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier vanavond! ✨️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Geniet ervan!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wederom een stemplaat![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie woorden, hopelijk brengt 2025 veel peace, man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo eten is weer binnen, AC/CD genot nu
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel plezier met kijkenquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb even geen zin om op iedere vertrekker te reageren
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Sander[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik denk trouwens dat ik AC/DC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb even geen zin om op iedere vertrekker te reageren|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja iddquote:
Ik denk dat ik AC/Dhoor"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik geef iedereen alleen een likequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb even geen zin om op iedere vertrekker te reageren
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Gelukkig is Airbourne al een prima opvolger om de Ausie hardrock in ere te blijven houden"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik heb geen zin in Purple Rain.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb ook al rain genoeg gezien de laatste tijdquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
dan ga maar buiten staanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het gaat morgen wel regenen, maar hopelijk niet paarsquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ga niet zeggen dat ik ga afsluiten, want ik houd me er toch niet aan en kom tussen de bedrijven door af en toe wel wat posten, maar ben vanaf nu wel minder aanwezig. De top 2000 is wat ons allen bindt. We zijn verbonden in de gekte van flauwe grappen, reeds besproken feitjes, iconische gifjes en underrated muziekjes van artiesten die er wel erg Phil in staan. Al met al speelt Brian wel erg vaak May, John Deacon en natuurlijk was Roger Taylor, maar iets fatsoenlijks met de naam Freddy Mercury is ons nog altijd niet gelukt. Strak luidt de gong en walsen we het nieuwe jaar in. Moeten we weer focking lang wachten voor weer een week onzin, flauwe grappen, serieuze gesprekken en het roemen en afbreken van alles wat er wel (te hoog) en niet (Nederland is een smakeloos land) in staat.
De grootvorst begeleidt ons ook volgend jaar weer en ondanks alles genieten we nog steeds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: