Eveneens een fijne avondquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve mensen ik ga er ook vandoor. Op mn fiets naar de Gazastrook van Utrecht dus ik hoop jullie allemaal terug te zien volgend jaar. Nog een hele fijne avond en dank weer voor alle gezelligheid, liede en anekdotes <3![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve mensen ik ga er ook vandoor. Op mn fiets naar de Gazastrook van Utrecht dus ik hoop jullie allemaal terug te zien volgend jaar. Nog een hele fijne avond en dank weer voor alle gezelligheid, liede en anekdotes <3![]()
Daar kan jij makkelijker achter komen dan wij denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar vindt hij het ook een mooi lied?
Hoe komen ze d'ropquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van hetzelfde! Hele fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en muzikaal 2025! Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen,
Heel erg veel bedankt voor de afgelopen dagen. Ik heb er echt enorm van genoten. Ik denk mijn mooiste jaar, en qua posten ook, mooiste jaar sinds 2020.
Jullie zijn echt fantastisch. Soms flauwe grappen, vaak ook geniale. En zelfs de flauwe horen er bij.![]()
Nu ga ik met mijn lief en de rest het jaar uitzitten.
Tot volgende keer of een ander topic.
Love ya all!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammerquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik nog nooit gedaan.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe niet zo engquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ter afsluiting van mijn aanwezigheid in deze reeks, allemaal een geweldig 2025 en tot volgend jaar!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij vindt het refrein mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar kan jij makkelijker achter komen dan wij denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |