Ow okay, dat had ik niet begrepen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag nu even specifiek naar mensen die net als ik (vanavond) geen leven hebben, wel of niet vrijwillig.
Vrijwillig tevens omdat 3 kadden. Zijn nogal mietjes en woon in een beetje pauperbuurt dus vandaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag nu even specifiek naar mensen die net als ik (vanavond) geen leven hebben, wel of niet vrijwillig.
Kortom, zoek de echte Fokkers tussen de mensen die doen alsof.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij alles:quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:00 schreef peaceman het volgende:
Niemand die even een uurlijstje post? Teleurstellend.
Ik ben er tot 22:30, dan cabaret kijken. Dan zal ik iets na 0 uur nog wel wat posten hier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:59 schreef Strani het volgende:
Wie hier plant hier tot (en eventueel nog ná) middernacht te zijn?
Haha oké, ik stop de mijne in de slaapkamer met een ventilator hard aan en licht aan, zodat ze het wat minder merken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vrijwillig tevens omdat 3 kadden. Zijn nogal mietjes en woon in een beetje pauperbuurt dus vandaar.
quote:Linkin Park - In The End
Simply Red - Stars
Don Henley - The Boys Of Summer
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Foo Fighters - The Pretender
Green Day - 21 Guns
R.E.M. - Find The River
KISS - I Was Made For Lovin' You
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Albumversie)
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
The Rolling Stones - Paint It Black
Muse - Knights Of Cydonia (Albumversie)
Green Day - Wake Me Up When September Ends
Liquido - Narcotic
Radiohead - Paranoid Android
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
The National - Bloodbuzz Ohio
Bruce Springsteen - The River
Arcade Fire - Everything Now
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
The Killers - Mr. Brightside
Blur - Song 2
David Bowie - Space Oddity (Albumversie)
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Billie Eilish - Bad Guy
Froukje - Ik Wil Dansen
The Hollies – The Air That I Breathe
The Waterboys – The Whole of the Moon
The Blue Nile – Tinseltown in the Rain
Talk Talk – Life's What You Make It
Roxy Music – More Than This
The Cranberries – Dreams
The Smiths – There Is a Light That Never Goes Out
The Smiths – How Soon Is Now?
The Cure – Lullaby
Pulp – Common People
Manic Street Preachers – Motorcycle Emptiness
Oasis – Champagne Supernova
Radiohead – Street Spirit (Fade Out)
Jeff Buckley – Grace
The Smashing Pumpkins – 1979
R.E.M. – Nightswimming
The Black Keys – Little Black Submarines
The War on Drugs – Red Eyes
Tame Impala – The Less I Know the Better
First Aid Kit – My Silver Lining
The National – I Need My Girl
Ben Howard – Keep Your Head Up
Laatste jaren hoorde ik ook bij de levenloze Fok!kers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie net dat Toppers in Concert over een klein half uur begint dus de mensen die rond die tijd weg gaan, we weten genoeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kortom, zoek de echte Fokkers tussen de mensen die doen alsof.
Blijft een goede grap dit.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben er tot 22:30, dan cabaret kijken. Dan zal ik iets na 0 uur nog wel wat posten hier.
Zo smakeloos zal toch niemand zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie net dat Toppers in Concert over een klein half uur begint dus de mensen die rond die tijd weg gaan, we weten genoeg.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ter afsluiting van mijn aanwezigheid in deze reeks, allemaal een geweldig 2025 en tot volgend jaar!
Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ter afsluiting van mijn aanwezigheid in deze reeks, allemaal een geweldig 2025 en tot volgend jaar!
Oh als ik ze opsluit worden ze helemaal gek. Heb gordijnen dicht en tv hard aan. Ze hebben genoeg verstopplekken dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha oké, ik stop de mijne in de slaapkamer met een ventilator hard aan en licht aan, zodat ze het wat minder merken.
Hetzelfde MadMaster, fijne jaarwisseling! Veel plezier in Lapland en een mooi 2025 toegewenst., Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij posten hier louter kwaliteit.
TV hard aan en dan opeen suzan & freekquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh als ik ze opsluit worden ze helemaal gek. Heb gordijnen dicht en tv hard aan. Ze hebben genoeg verstopplekken dus komt wel goed.
Vind het alleen gewoon geen fijn idee als ze alleen zijn, zijn wel mijn kindjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |