quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:05 schreef peaceman het volgende:
luie donders ik moet ook alles zelf doen:Reeds behandeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:05 schreef peaceman het volgende:
luie donders ik moet ook alles zelf doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
31 december 20.00-21.00 uur
33 Master Of Puppets Metallica
32 Innuendo Queen
31 Heroes David Bowie
30 Thunderstruck AC/DC
29 Purple Rain Prince & The Revolution
28 In The End Linkin Park
27 One Metallica
26 Viva La Vida Coldplay|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wij denk ik (al post de hij van ons al de hele dag niks hier)quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:59 schreef Strani het volgende:
Wie hier plant hier tot (en eventueel nog ná) middernacht te zijn?
Jij gaat tot 00:00 nog zorgen dat er nog een paar topics vol komen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had vanavond bij vrienden thuis kunnen zitten, dus ja, het is vrijwillig dat ik mijn oud/nieuw zo doorbreng als ik nu doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ stemplaat dochter /trots
je had geen beoordelingen erbij.quote:
Dan springen ze zelf uit het raam denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:05 schreef alopio het volgende:
[..]
TV hard aan en dan opeen suzan & freek
Kadden helemaal gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |