Dat wel, gelukkig is dat een hele andere tak van kennisquote:
droge meukquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
Moeders gaat nu de oliebollen halen maar heb wel een stuk kersttulband gegeten
Dit jaar stond Eternal Flame tussen mijn stemplaten. Waarom weet ik ook niet meer. Ik was denk ik in een sentimentele bui. ..quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat magSommige mensen stemmen op Suzan en Freek, dus jij doet het alsnog dikke vette prima
Net als deze plaat dusquote:
Had meer met Feyenoord te makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het maar slechts deze versie. Liverpool blijkt een extreem smakeloze stad.
Niet als je hem goed maakt.quote:
Mischien als ze een goede drummer hadden gehad, dan had het wat kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel eens wat goede muziek gemaakt in Liverpool?
Laterz!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:14 schreef Nizno het volgende:
sjow ik ga de laptop in de tas doen.... tot straks
Zit nog wel een veelbelovend bandje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben heel hard aan het nadenken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yep, maar toch nog maar even benoemen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's het merendeel van Coldplay's oeuvre
1 woord Anathemaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het nadenken.
Proost mien jong.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman trekt een heineken 0.0 open
Helaaschquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |