Je hebt de sjaal?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef Gretzl het volgende:
wel super blij met de sjaal en poster tho![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervangende case kost ¤99, heb ik ook niet zo’n zin in meteen. Alternatief is iets tweedehands regelen, maar dan heb ik weer het risico dat het problemen geeft met koppelenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik ben de oplaadcase van m’n airpods pro kwijtgeraakt in de Appie, leeg zonder de oordoppen (die had ik in om Top 2000 te luisteren). Waarschijnlijk uit mijn broekzak gevollen. Vervolgens lang gezocht en nog een paar uur gewacht, maar natuurlijk geen enkel spoorDe eerlijke vinder die ze even naar de balie brengt is er waarschijnlijk niet. Begreep net ook van Apple Support dat iemand anders hem gewoon kan gebruiken om eigen airpods op te laden, dus dan is de case waarschijnlijk te waardevol om niet zelf te houden voor de ‘vinder'
![]()
YESquote:
quote:
quote:
Wij spelen hem ook met de band en dit is heerlijk om lekker mee los te gaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
Straks een van mijn favoriete gitaarsolo's![]()
DE SJAAL bedoel jequote:
Ja, ik vind dit sowieso beter, sfeervoller en melodieuzer dan publieksfavoriet Black.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We krijgen ze nog 'maar' 2x lijkt me? Dit is wel mijn favo denk ik, of Jeremy. Beetje stuivertje wisselen.
nee je post een plaatje van 4000 bij 3000 en de pagina verspringt 3 keer bij het herladen van de postsquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DE SJAAL bedoel je![]()
![]()
die is fantastisch ja
Black vind ik pas beter vanaf 'I hope someday..'quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit sowieso beter, sfeervoller en melodieuzer dan publieksfavoriet Black.
100%. Elke keer ga ik hier weer helemaal los opquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Dit is toch beter dan dat middelmatige Black mensen.
Ik heb op Black gestemdquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Dit is toch beter dan dat middelmatige Black mensen.
Ja op deze solo ga ik echt extreem goed, zo eentje die eigenlijk nooit mag stoppenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
100%. Elke keer ga ik hier weer helemaal los op![]()
![]()
Jammer dat ze er doorheen lullenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op deze solo ga ik echt extreem goed, zo eentje die eigenlijk nooit mag stoppen
Dat magquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:12 schreef Ama het volgende:
Ja dit liedje ligt gevoelig. Iets met een uitvaart.
Ging die niet voor Evil Activities?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Gestemd door Arne Slot heb ik vorige week geleerd.
Gvdquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Arne Slot is een smakeloos landquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Oh Arnequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Wel een top coachquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Arne Slot is een smakeloos land
Jazeker. Maar die zag hij niet op de keuzelijst, dus ging hij voor de cover.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging die niet voor Evil Activities?
Was het maar slechts deze versie. Liverpool blijkt een extreem smakeloze stad.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Arne Slot is een smakeloos land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |