Aan het eind de gitaarsolo zo lang oprekken tot de rest van de band er genoeg van heeft is ook leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ga ik ook met mn band doen volgende maand bij ons optreden. En hij is zo verdomd lekker om te bassen![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
STEMPLAATKijk, hier zijn we het mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste Pearl Jam.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik bas zo lang door als ze willen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aan het eind de gitaarsolo zo lang oprekken tot de rest van de band er genoeg van heeft is ook leuk
Ohja dat ging ik doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef Gretzl het volgende:
Net m’n zorgverzekering voor 2025 aangepast
Nou ja,dat is ook al het geval als iemand hier "poep" postquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan de teksten van Blof
Ik moest ook bezorgen buiten Eindhoven. Hier in de wijk hoor ik wel heel veel geknal, maar ik zit nu gelukkig veilig binnen en kan altijd terugvallen op iemand mocht het me te veel worden, maar ik verwacht dat dat niet gaat gebeuren...quote:
quote:
daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef Gretzl het volgende:
Net m’n zorgverzekering voor 2025 aangepast
Er komen er nog 21 in het volgende uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef Redefine het volgende:
Prima Pearl Jam. Maar staat niet eens in mijn top twintig Pearl Jam nummers.
Het eerste couplet over zijn vader is min of meer echt gebeurdquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zolang hij nog kan zingen is hij still alive
[img=450] is fantastischquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
ZEKER, was erg tof en leuke sfeer in het café!!Ook in m’n eentje me prima vermaakt, nog even staan babbelen met de host/entertainer en nog wat andere mensen.
Wat ik vooral leuk vond aan het café is hoeveel mensen er steeds aan het meezingen zijn. Al zal dat op de laatste dag wel meer zijn dan aan het begin van de lijst. En Jasper en Tannaz deden genoeg om het publiek zo nu en dan op te zwepen.
Ook een prachtige Top 2000-sjaal + poster gescoord(met dank aan de host die er nog een paar over had). Kostte niets extra
[ afbeelding ]
Oudjaarsdag begon dus goed, maar toen ik m’n terugreis aanvang en besloot om nog even naar Arnhem/Zevenaar en Emmerich te rijden voor boodschappen (en reparatie van m’n fm-radio) ging vrijwel alles mis [ link | afbeelding ]
Lang verhaal, maar ik ben de oplaadcase van m’n airpods pro kwijtgeraakt in de Appie, leeg zonder de oordoppen (die had ik in om Top 2000 te luisteren). Waarschijnlijk uit mijn broekzak gevollen. Vervolgens lang gezocht en nog een paar uur gewacht, maar natuurlijk geen enkel spoorDe eerlijke vinder die ze even naar de balie brengt is er waarschijnlijk niet. Begreep net ook van Apple Support dat iemand anders hem gewoon kan gebruiken om eigen airpods op te laden, dus dan is de case waarschijnlijk te waardevol om niet zelf te houden voor de ‘vinder'
![]()
Vervolgens nog m’n radio laten repareren bij zo’n speciaalzaak, was binnen een uurtje geregeld (dacht ik). Zat volgens de reparateur wat los bij de aansluiting. Kom ik thuis en stop het ding direct in het stopcontact, doet ie alsnog helemaal niks![]()
Moet ik over een week alleen voor die goedkope radio terug naar Arnhem om t ding nog eens te laten repareren [ link | afbeelding ]
Dus komt er op neer dat ik beter linea recta van Hillywood naar huis was gereden
Nu ben ik chagrijnig en moe. Eens kijken hoe ik weer goede zin krijg voor vanavond
Mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er komen er nog 21 in het volgende uur.
We krijgen ze nog 'maar' 2x lijkt me? Dit is wel mijn favo denk ik, of Jeremy. Beetje stuivertje wisselen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er komen er nog 21 in het volgende uur.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: Tijdzones zijn een ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |