Hij ziet er, ondaks dat ie schots is, een beetje italiaans uitquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:29 schreef Berkery het volgende:
Paulo Nutini heeft me een eerste plaats gekost in een t2000 quiz. Niemand van mijn team herkende hem van een foto
Hij gooit er even een speech van Charlie Chaplinquote:
Daar reken je niet op.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hij ziet er, ondaks dat ie schots is, een beetje italiaans uit
Liever Duo Penotti?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:31 schreef essnhills het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg van Nutella
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jouw onkunde heeft je dat gekost.
Pop heb ik niet heel veel mee nee, maar kan dingen als Myrkur wel waarderen. Toevallig afgelopen maand ontdekt, omdat zij op Sweden Rock komt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Voor nu opgeslagen in het FOK! Tip lijstje op SpotifyGa ik in het nieuwe jaar mee aan de slag
Folk(pop) klinkt sowieso goed.
Ik hou wel van Scandinavische artiesten die in hun eigen taal zingen .Zeker als het popvrouwen zijn![]()
Vroeger wel fan van Sys Bjerre, Deense die in de 00s een grappig culthitje had Bekijk deze YouTube-video
In Noorwegen en Zweden heb ik meer lokale faves die in eigen taal zingen, zoals Siri Nilsen, Säkert en De Montevert. Maar dat is allemaal pop, dus ik weet niet of ik jou daar direct blij mee kan maken
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gooit er even een speech van Charlie Chaplin
Wat gaat dit afkicken worden hèquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gooit er even een speech van Charlie Chaplin
Hier mag Michael Kiwanuka - Lowdown (Pt 1 en Pt 2) ook wel bij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:29 schreef Gretzl het volgende:
DWT klassieker alert!!![]()
![]()
De 34 moderne klassiekers die dit jaar in De Witte Trui én in de Top 2000 staan:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
ik heb die gratis versie, hele tijd reclame mangquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spotify is ideaal
geen voor fm platgewalste 0db blokgolf, dj's, kutcafé en reclame
Bedankt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
waarom zijn jullie tegen het cafegeluid
Dan moet je een spotifytje aanzetten ouwe reusjes als je daar niet tegen kan
Ik zag laatst dat ze ook uno penotti hebben. 1 pot met die witte en 1 pot met die hazelnootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |