Dit is wel de op 1 na bestequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is doordat ze er zo nog een paar hebben dat het amper opvalt.

Dat is dan weer een jammere ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Begin komend uur een mooi moment om even onder de douche te springen, dan mis ik iig dat afschuwelijke Lola Montez

Helaas wel ja, Nederland en haar geweldige muziek smaakquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja bah dat krijgen we ook nog he?

Telegraph Road en Brothers in Arms zijn er al twee, dus dat kan nooit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel de op 1 na beste

quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Soms moet je blij zijn met de kleine dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

was je weg dan?quote:

Denk dat jij het in de categorie herrie zou plaatsen.quote:

Een dame van lichte zeden.quote:

Verhelderend, dankquote:

quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"

Ahquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat jij het in de categorie herrie zou plaatsen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+

ff pakketje wegbrengen en mokervette appelbeignets kopen voor vanavondquote:

Één vand e weinige Dire Straits nummers die ik juist wel geweldig vindquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:47 schreef Arizona het volgende:
Deze van Dire Straits vind ik niet zo
Beetje saai

quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef Isorden het volgende:
[..]Ja jij geeft zelf zo'n open deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer

Als een mooi moment om even de was op te gaan vouwen ofzoquote:

Uiteraard Guusquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guus dan he, niet heel Brabant

Dat doe ik met liefdequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij geeft zelf zo'n open deur

Ah, Vollbeat herriequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien dat dit plaatje helpt.
[ afbeelding ]

Goed bezig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ff pakketje wegbrengen en mokervette appelbeignets kopen voor vanavond

Een echte of een ingebeelde?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:51 schreef Zwansen het volgende:
Leuk als achtergrond muziek voor een of andere Western.

Maar het duurt nog wel even.quote:

quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry mensen ik was afgehaakt na all too well vannacht
En country geluisterd eigenlijk
Net wel weer een traditie vervuld. Ja de keuken is smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer

Lijkt wel op foto's van Mata Hari, wat nog aangetrouwde familie van me is.quote:

1996 Once Upon A Time In The West Dire Straitsquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:51 schreef Zwansen het volgende:
Leuk als achtergrond muziek voor een of andere Western.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |