Dit is wel de op 1 na bestequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is doordat ze er zo nog een paar hebben dat het amper opvalt.
Dat is dan weer een jammere ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Begin komend uur een mooi moment om even onder de douche te springen, dan mis ik iig dat afschuwelijke Lola Montez
Helaas wel ja, Nederland en haar geweldige muziek smaakquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja bah dat krijgen we ook nog he?
Telegraph Road en Brothers in Arms zijn er al twee, dus dat kan nooit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel de op 1 na beste
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Soms moet je blij zijn met de kleine dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
was je weg dan?quote:
Denk dat jij het in de categorie herrie zou plaatsen.quote:
Een dame van lichte zeden.quote:
Verhelderend, dankquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ahquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat jij het in de categorie herrie zou plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |