Van een goede bakker uit Brabant:quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wil ik wel even vermelden dat worstenbroodjes wel gewoon lekker zijn.
Nederland…quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:30 schreef ok01 het volgende:
Knights of Cydonia had hier moeten staan, maar goed
Ja ik kan ook wel stemmen op allerlei Spaanse platen waar geen Nederlander ooit van gehoord heeft maar daar heeft niemand wat aan hè. Dus ik doe gewoon gezellig mee, Redefinequote:
Worstenbroodjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[img=450] is fantastischquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is toch geen rock?
Dit wel:
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik bij dus bij Nirvana en Smells Like Teen Spirit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Echte Musefans stemmen hier niet op.
Gelukkigquote:
Met Hela curry.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb in tegenstelling tot jou wel smaakquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel stemmen op allerlei Spaanse platen waar geen Nederlander ooit van gehoord heeft maar daar heeft niemand wat aan hè. Dus ik doe gewoon gezellig mee, Redefine
Ja uiteraard veel beter van een goede bakker, maar ik ga ook niet benoemen dat de diepvriespizza van de Appie minder smakelijk is dan een pizza bij de lokale Italiaan want dat spreekt nogal voor zich.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van een goede bakker uit Brabant:![]()
Vd AH etc.:![]()
Nou ja, het is een prima nummer. Maar dit zou op 1450 ook echt fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Echte Musefans stemmen hier niet op.
Van je familie moet je het hebben...quote:
Goed om te zien dat ik adequaat vervangen word.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacjt even ermee weg te komen omdat @:isorden er niet is
Ja die moet nog even aan de bak denk ikquote:
i=lquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |