Worstenbroodjes horen open kontjes te hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Dit ademt van die belegen Omroep Max-worstebroodjes-gezelligheid.
Ik ook, technisch gezienquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Evenstar het volgende:
Ik hou inderdaad wel van een Brabander
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]Dat wordt ongetwijfeld enorm gewaardeerd.
Ik stem tenminste origineelquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje desperate Redefine.
Die is ook alleen leuk als je bezopen in een kroeg bentquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Men had hier net zo goed Gras van het noorderplantsoen kunnen instemmen. Maar die erkenning hebben we gelukkig niet nodig
Nu wil ik wel even vermelden dat worstenbroodjes wel gewoon lekker zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Dit ademt van die belegen Omroep Max-worstebroodjes-gezelligheid.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Worstenbroodjes horen open kontjes te hebben
Ja, dat gaat ook de verkeerde kant opquote:
Altijd tijdens uitgaan maakte ik voor dat nummer een uitzondering met het schouder aan schouder staan met rando's in de kroeg, heerlijke tijdenquote:
Ik ben geen randstedeling, dus geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weleens als Randstedeling een dorpskroeg in zeg Ginderover ingewandeld voor een gezellige avond?
Als ze een beetje goed gekruid zijn wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wil ik wel even vermelden dat worstenbroodjes wel gewoon lekker zijn.
Mooi dat we het eens zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |