Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen de hoofdprijs niet gaan winnen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen de hoofdprijs niet gaan winnen.
Een fijne jaarwisseling toegewenst essiequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen energie voor
Sowieso erg onrustige periode met Kerst enzo en dan slecht slapen door vuurwerk enzo
Moet straks nog een dutje gaan doen om überhaupt de jaarwisseling wakker mee te maken
Hij heeft het altijd al gehad, als kind al. Hij sliep er zelfs slecht van. Ik heb wel wat jaren in mijn jeugd samen met hem vuurwerk afgestoken in de buurt maar ik heb er niets mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt als niet iets voor jou
Oh sorry, je hebt gelijk.quote:
Dat zou ik nooit doen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf geen lot. Wel twee cadeau gegeven aan anderen.
Gewoon allebeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Kun je beter meedoen met de loterij van februari of hoe dat ook werkt.
Ik blijf hier nog wel even posten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een fijne jaarwisseling toegewenst essie
Oh je hebt geen energie voor het sociaal doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel even posten hoor
Alleen wat minder intensief dan afgelopen dagen
Ik heb ooit een half jaar lang gedacht dat ik de hoofdprijs in de staatsloterij had weggegevenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf geen lot. Wel twee cadeau gegeven aan anderen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit meegedaan aan loterijen en ik heb gewoon een pakhuis vol met dukaten!
[ afbeelding ]
Mooi, een fris topique is gewenst na zo'n week.quote:
Beetje vroeg, zelfs voor Nederlandse begrippen.quote:
Daar heb ik wel echt een trauma aan vuurwerk overgehouden als kind. In Groningen wordt er ook prima geknald maar het is echt niet veel vergeleken met in Enschede toen dus ik sleep me er nu makkelijker doorheen.quote:
Rustig aan doen hequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen energie voor
Sowieso erg onrustige periode met Kerst enzo en dan slecht slapen door vuurwerk enzo
Moet straks nog een dutje gaan doen om überhaupt de jaarwisseling wakker mee te maken
Mijn ouders kregen eens van oom en tante een lot met knipogend erbij ”Wij willen 10%!"quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, je weet maar nooit
Is dat niet zo omdat daarvan de meeste loten worden verkocht?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben eenlot gekregen, met eindcijfer 7. Dat is normaal gesproken het eindcijfer waar de meeste prijzen op vallen. Zul je zien dat er vanavond niets op valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |