oliebollen brengen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik wacht nog op peaceman, wij gaan zo even naar mijn broertje.
Naakt?quote:
Rouwvliegjes?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef Eightyone het volgende:
In de jaren 90 hadden beelden uit arm Afrika nog standaard vliegjes rond de neus en zo.
Dát heeft Wilde Ganzen gelukkig weg gelaten.
Komt omdat we mondiaal de insecten hebben laten uitsterven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef Eightyone het volgende:
In de jaren 90 hadden beelden uit arm Afrika nog standaard vliegjes rond de neus en zo.
lief! vier je O&N daar?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ben inmiddels bij mijn ouders. Mijn vader heeft mij net opgehaald met de auto.
Samen lekker hard meegezongen met o.a. bridge over troubled water
Oja, triest.quote:
Nee, mijn schoonzus bakt zelf op Oudejaarsdag. We gaan altijd even langs omdat we ze ‘‘s avonds en op Nieuwjaarsdag niet zien. Vandaag staat voor ze in het teken van vuurwerk, veel vuurwerk.quote:
quote:
Nee die vliegjes zitten tegenwoordig op konijntjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef Eightyone het volgende:
Ah, en daar beginnen ze om 6 uur al mee?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonzus bakt zelf op Oudejaarsdag. We gaan altijd even langs omdat we ze ‘‘s avonds en op Nieuwjaarsdag niet zien. Vandaag staat voor ze in het teken van vuurwerk, veel vuurwerk.
Mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ben inmiddels bij mijn ouders. Mijn vader heeft mij net opgehaald met de auto.
Jaquote:
Enschede is er niet minder op geworden met het geknal gok ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonzus bakt zelf op Oudejaarsdag. We gaan altijd even langs omdat we ze ‘‘s avonds en op Nieuwjaarsdag niet zien. Vandaag staat voor ze in het teken van vuurwerk, veel vuurwerk.
6 uur ‘s ochtends ja. Mijn broer is bezeten van vuurwerken en heeft het overgebracht op zijn zoons.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, en daar beginnen ze om 6 uur al mee?
Nee het is nog steeds veelquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Enschede is er niet minder op geworden met het geknal gok ik
Groetjes aan je ouders!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef essnhills het volgende:
Nee, geen energie voorquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
MooiBlijf je hier nog even of ga je straks sociaal doen?
Klinkt als niet iets voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
6 uur ‘s ochtends ja. Mijn broer is bezeten van vuurwerken en heeft het overgebracht op zijn zoons.
Geen eng spul?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
6 uur ‘s ochtends ja. Mijn broer is bezeten van vuurwerken en heeft het overgebracht op zijn zoons.
50% kans tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen de hoofdprijs niet gaan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |