quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik zal hier geen kettingreactie van maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.

We zijn nu bij Simon & Garfunkel.quote:

Populair gitaarmodelquote:

Oostenrijk is altijd iets trager,bergen en zulks.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zijn nu bij Simon & Garfunkel.

Hier is het vrij rustig, af en toe een knal in de verte maar men lijkt zich redelijk aan het vuurwerk verbod te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier in de buurt dondert er genoeg.

quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
Deze werd op mijn moeders begrafenis gespeeld. Twee dagen voor haar overlijden zei ze nog snel tegen me dat ze dit lied graag wilde horen op de begrafenis.

Al besprokenquote:

Ik moet hier even over nadenken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
Deze werd op mijn moeders begrafenis gespeeld. Twee dagen voor haar overlijden zei ze nog snel tegen me dat ze dit lied graag wilde horen op de begrafenis.

Het optreden in Central Park blijf ik ook zo geweldig vinden om te zien, hoewel Art daar zelf geloof ik minder tevreden mee was.quote:

Hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier in de buurt dondert er genoeg.

dat is mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |