Oh, dan had ik het niet in een spoiler tag hoeven zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik al weet wat de hoogste FM is.
Nouja op voorhand verwachtte ik dat The Chain er misschien voorbij zou kunnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik zal hier geen kettingreactie van maken
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Die gaat zijn eigen weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik zal hier geen kettingreactie van maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
We zijn nu bij Simon & Garfunkel.quote:
Populair gitaarmodelquote:
Oostenrijk is altijd iets trager,bergen en zulks.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zijn nu bij Simon & Garfunkel.
Hier is het vrij rustig, af en toe een knal in de verte maar men lijkt zich redelijk aan het vuurwerk verbod te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier in de buurt dondert er genoeg.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
Deze werd op mijn moeders begrafenis gespeeld. Twee dagen voor haar overlijden zei ze nog snel tegen me dat ze dit lied graag wilde horen op de begrafenis.
Al besprokenquote:
Ik moet hier even over nadenken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
Deze werd op mijn moeders begrafenis gespeeld. Twee dagen voor haar overlijden zei ze nog snel tegen me dat ze dit lied graag wilde horen op de begrafenis.
Het optreden in Central Park blijf ik ook zo geweldig vinden om te zien, hoewel Art daar zelf geloof ik minder tevreden mee was.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier in de buurt dondert er genoeg.
dat is mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ach...
Geweldig is datquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Het optreden in Central Park blijf ik ook zo geweldig vinden om te zien, hoewel Art daar zelf geloof ik minder tevreden mee was.
Ja, ik merk het.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oostenrijk is altijd iets trager,bergen en zulks.
Geen idee, ik vind die ook prachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Bright eyes, maar dat schijnt net niet in de haak te zijn.
Ik bedoel wel specifiek dit liedje, maar sowieso was hun dynamiek (op het podium dan) ongeëvenaardquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geweldig is dat. Al was dat meer Paul Simon met begeleiding van Art Garfunkel.
Het kan niet allemaal Vengaboys en Roy Donders zijn hè!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, leuk dit, maar ik heb al veel leukere dingen gehoord hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |