Immer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En hoeveel kwaliteitsposts zitten daartussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het uitmaken?quote:
Dat kent hier bijna niemand.quote:
Ja die kunnen ook nog wel naar 7-8 noteringen op oudjaar als er nog eens een goede publiciteitsstunt in zit. Sara, Landslide, Songbird, Everywhere en Little Lies maken kans.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja lekker 25 FM-plaatjes tussen 12.00 en 0.00 op 31 december.
Hier in de buurt dondert er genoeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Leugens in deze tekst trouwens, het kan best donderen zonder regen
Of met meters bierquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Leugens in deze tekst trouwens, het kan best donderen zonder regen
Nog steeds geen So Afraid (Live anders is het bagger) of Big Love (Live anders is het bagger)quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kunnen ook nog wel naar 7-8 noteringen op oudjaar als er nog eens een goede publiciteitsstunt in zit. Sara, Landslide, Songbird, Everywhere en Little Lies maken kans.
Silver Springs staat volgend jaar ook in dat rijtje. Daar mag je wel mee oppassen dat die geen The Chain achtige ontwikkeling gaat doormaken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kunnen ook nog wel naar 7-8 noteringen op oudjaar als er nog eens een goede publiciteitsstunt in zit. Sara, Landslide, Songbird, Everywhere en Little Lies maken kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal hier geen kettingreactie van makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik al weet wat de hoogste FM is.
Oh, dan had ik het niet in een spoiler tag hoeven zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik al weet wat de hoogste FM is.
Nouja op voorhand verwachtte ik dat The Chain er misschien voorbij zou kunnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik zal hier geen kettingreactie van maken
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Die gaat zijn eigen weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |