De structuur van de tekst vind ik ook wat matig, doet me denken aan de Efteling reclame(?) waarbij dat kind een opsomming doet en elke zin met 'en toen' begint.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Eigenlijk is de zang hiervan best lui. Maar toch is het een goed nummer.
Feli dan maarquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik was bij Dago's 222.222e posts
Als het er eentje moet zijn, dan deze. Zal ook wel een tijdje blijven de komende jaren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eindelijk een keer een leuk Zeroes anthem in de top 100
Lokwinske.quote:
Jij ook nog lokwinske.quote:
Kinderen doen dat vaak!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De structuur van de tekst vind ik ook wat matig, doet me denken aan de Efteling reclame(?) waarbij dat kind een opsomming doet en elke zin met 'en toen' begint.
Op een gegeven moment is me dat opgevallen en sindsdien stoor ik me er aan
The Pretender kon ik indertijd ook wel mee leven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eindelijk een keer een leuk Zeroes anthem in de top 100
Voor mensen van onze leeftijd vallen deze precies in 'het gat'. Ik heb er veel ook pas achteraf leren waarderen omdat ik toen met andere muziek bezig was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:22 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt wel alsof er een hele generatie aan min-of-meer alternatieve muziek langs me heen gegaan is, iig de bekende.
Ja, ik ken de nummers, maar ze doen me weinig (zoals The Killers nu).
Deze is ook alweer 20 jaar oud.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:22 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt wel alsof er een hele generatie aan min-of-meer alternatieve muziek langs me heen gegaan is, iig de bekende.
Ja, ik ken de nummers, maar ze doen me weinig (zoals The Killers nu).
Vind ik totaal geen anthemquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Pretender kon ik indertijd ook wel mee leven.
Ik denk dat 111.111 ergens een jaar of 8/9 terug was. Dus op naar 333.333quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik was bij Dago's 222.222e posts
Gefeliciteerd.quote:
Die nummers kwamen ongeveer tegelijk uit met de fase waarin ik opeens heel veel óude muziek ging luisteren - er is een verband.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Voor mensen van onze leeftijd vallen deze precies in 'het gat'. Ik heb er veel ook pas achteraf leren waarderen omdat ik toen met andere muziek bezig was.
Ze bewaren het beste voor het laatst!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder vind ik Hurt en een paar koude plees ook wel aardig wat betreft top 100. Over koude plee gesproken - die heb ik al een tijd niet gehoord
Ssst Don’t wake them upquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder vind ik Hurt en een paar koude plees ook wel aardig wat betreft top 100. Over koude plee gesproken - die heb ik al een tijd niet gehoord
Ja lekker 25 FM-plaatjes tussen 12.00 en 0.00 op 31 december.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:24 schreef ok01 het volgende:
Wil echt dat er een keer een FM biopic komt
Ultieme lift muziek dan ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fleetwood Mac zit af en aan in de lift
Ik heb weinig zin in dat nummer met die Zweed en Clocks. Die andere 4, vooruit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze bewaren het beste voor het laatst!
Behalve het overschatte Fix You dan.
182.08?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En hoeveel kwaliteitsposts zitten daartussen?
Maar willen zij dat ook?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:24 schreef ok01 het volgende:
Wil echt dat er een keer een FM biopic komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |