SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Haalbare doelen stellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Goed voornemen, weer eens wat anders dan afvallen.
Ja, geen idee. Die dierenwinkelvrouw van het artikel spoort ook niet helemaal:quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo geef je je hond zoveel vreten?
Dus omdat ze iets kopen waar ze een hele maand mee vooruit kunnen, hebben ze minder last van een prijsstijging?quote:Voor die groep loopt het kopen van onder meer snacks en voedingssupplementen dus behoorlijk in de papieren. Voor eigenaren van knaagdieren en vogels zal de btw-verhoging minder ingrijpend zijn, meent Geerdink. „Zij kopen vaak een grote zak voer of bodembedekking waar ze een hele maand mee vooruit kunnen.”
Zetten ze straks alarm aan en moet je tot 2 januari stil blijven zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oké ik was gisteren nog praktisch alleen, met af en toe een dwalende zonderling door de gangen. Maar nu is er echt helemaal niemand meer in het gebouw geloof ik.
das toch juist perfect voor een echte fokker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oké ik was gisteren nog praktisch alleen, met af en toe een dwalende zonderling door de gangen. Maar nu is er echt helemaal niemand meer in het gebouw geloof ik.
Het was geen klacht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch juist perfect voor een echte fokker?
Jawel maar ben er na twee ofzo wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen oliebollen te krijgen daar?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze straks alarm aan en moet je tot 2 januari stil blijven zitten.
Ik kreeg op een gegeven moment gewoon een sleutel omdat ik er altijd zo vroeg was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je zo vaak zo hard faalt met tijdig naar huis gaan, dat het makkelijker is om die flapdrol 24h toegang permissie te geven.
Ben jij ook zo iemand die bij zijn laatste defecatiesessie van een jaar denkt van zo; dit was de laatste defecatiesessie van dit jaar?quote:
Ik denk dan meestal, wat een shitshow, blij dat het voorbij is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die bij zijn laatste defecatiesessie van een jaar denkt van zo; dit was de laatste defecatiesessie van dit jaar?
Ik heb geen slecht jaar achter de rug, maar wel vrij vlak.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal, wat een shitshow, blij dat het voorbij is.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe gevaarlijk het nu is
In ieder geval geen vuurwerktokkies.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe gevaarlijk het nu is
Ik dacht dat het over defecatiesessies ging.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb geen slecht jaar achter de rug, maar wel vrij vlak.
Voor jou de beste wensen in 2025!
Zou je in Thailand ook tokkies hebben?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval geen vuurwerktokkies.
Ik schijt dubbeltjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over defecatiesessies ging.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je in Thailand ook tokkies hebben?Misschien wel, maar zouden wij ze niet herkennen.
Is Tokkies niet echt een Nederlands verschijnsel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je in Thailand ook tokkies hebben?Misschien wel, maar zouden wij ze niet herkennen.
Laat die shit lekker in 2024.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal, wat een shitshow, blij dat het voorbij is.
*Engeland meldtquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is Tokkies niet echt een Nederlands verschijnsel?
Ga eens naar Blackpool.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom jij weleens buiten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nog even doorschrijven en dan komt er een berg geld naar je toe.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alle facturen geschreven. Geen zin meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alle facturen geschreven. Geen zin meer.
"Onderhoud systemen"quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ransom facturen sturen naar gemeentes, worden er altijd wel wat betaald
7 jaren geluk in het vooruitzichtquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kakzooi, laat net m'n glazen ovenschaal vallen
om vervolgens een poosje later een uitnodiging te krijgen om het terug te betalen + eventuele boetequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ransom facturen sturen naar gemeentes, worden er altijd wel wat betaald
Oh wat fijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 jaren geluk in het vooruitzicht
Moet je nog vaker op vakansquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn.
Ik heb een 4 jaar geleden een geldboom gekregen en die is nu zo groot geworden, dat ik hem eigenlijk moet verpotten. Dan ben ik alleen wel bang dat dat ding niet meer te stoppen is, qua groei.
Horrorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog vaker op vakans
He, wat vervelend nu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog vaker op vakans
Hier idem.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:44 schreef Nattekat het volgende:
De rij voor de oliebollen hier viel reuze mee. Ik hoorde verhalen over hele lange rijen, maar die heb ik beide keren dat ik er langs kwam niet gezien.
Is een marketingtruc van de bond van oliebollenbakkers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier idem.
Mijn ervaring is dat die rijen al jaren schromelijk worden overdreven.
Misschien geldt dat wel voor de plaatsen waar er maar 1 kraam in de wijde omtrek is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier idem.
Mijn ervaring is dat die rijen al jaren schromelijk worden overdreven.
Juist andersom toch? Als mensen horen dat er een lange rij is komen ze niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een marketingtruc van de bond van oliebollenbakkers.
waar kan je die geldbomen kopen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn.
Ik heb een 4 jaar geleden een geldboom gekregen en die is nu zo groot geworden, dat ik hem eigenlijk moet verpotten. Dan ben ik alleen wel bang dat dat ding niet meer te stoppen is, qua groei.
Fokkers zouden die reactie hebben ja, andere mensen gaan er juist in staan, want dan zal het wel iets bijzonders zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Juist andersom toch? Als mensen horen dat er een lange rij is komen ze niet.
Bij je lokale geldboomverkoper.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar kan je die geldbomen kopen?
Vond dit ook best bijzonderquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers zouden die reactie hebben ja, andere mensen gaan er juist in staan, want dan zal het wel iets bijzonders zijn.
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:48 schreef LTVDK het volgende:
De kindjes zijn in ieder geval klaar![]()
[ afbeelding ]
Het waren er een stuk of 40quote:
Ah. Ben ik toch goed ingeburgerdquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers zouden die reactie hebben ja, andere mensen gaan er juist in staan, want dan zal het wel iets bijzonders zijn.
Ik hoorde zulke verhalen over letterlijk deze kraamquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien geldt dat wel voor de plaatsen waar er maar 1 kraam in de wijde omtrek is.
Denk niet dat die weet hoe je een account moet aanmaken. Gelukkigquote:
Ik ben al lang blij dat de oliepouce ons bespaard is gebleven dit jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond dit ook best bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Vrees dat er nog wel lokale bakkers zijn die zulke dingen maken hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat de oliepouce ons bespaard is gebleven dit jaar.
nu breng je hierdoor wellicht mensen op iddeonquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat de oliepouce ons bespaard is gebleven dit jaar.
Cobra 8 in het frituurvet gooien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrees dat er nog wel lokale bakkers zijn die zulke dingen maken hoor
dan had je het wel gezien toch? was het allang een hit gewordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrees dat er nog wel lokale bakkers zijn die zulke dingen maken hoor
Geeft wel een zooi hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cobra 8 in het frituurvet gooien.
Npcsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan had je het wel gezien toch? was het allang een hit geworden
*loopt naar wc om het idee weg te ko*senquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)ollentrends-van-2024
Of gewoon 8 tompoucen creatief aan elkaar plakkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet octopusvormige deeguitstekers maken /bemachtigen. Blagerdeeg uitsteken. En dan de octopouce patenteren.
Nederlanders zijn de ongekroonde koningen der wansmaak en de flutpoepideeën.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)ollentrends-van-2024
Dit is wel uit Tilburg, dus heel veel lager kun je ook niet zakken qua wansmaakquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders zijn de ongekroonde koningen der wansmaak en de flutpoepideeën.
Op kerstmarkten staat vaak wel een kraampje met alleen maar koekstekertjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet octopusvormige deeguitstekers maken /bemachtigen. Blagerdeeg uitsteken. En dan de octopouce patenteren.
Dat is ook onze keuken, tjaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
copilot maakt er dit vanquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon 8 tompoucen creatief aan elkaar plakken
Schiedam en Zoetermeer hebben hier een pittige mening overquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel uit Tilburg, dus heel veel lager kun je ook niet zakken qua wansmaak
Ben je wel een baas maar t gaat wel makkelijker met AI generatorquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
copilot maakt er dit van
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit op een kerstmarkt geweest eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op kerstmarkten staat vaak wel een kraampje met alleen maar koekstekertjes
Die snapt er weer geen hol van dus.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
copilot maakt er dit van
[ afbeelding ]
Aardbeien met het groen aan de punt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die snapt er weer geen hol van dus.
Nou zeg dat... wss omdat ze bang zijn dat er heel streng gecontroleerd wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel goed te merken dat het vuurwerk pas vanaf 18.00 uur afgestoken mag worden he
Oh dit was sarcastisch bedoeld, gaat hier al vanaf 10.00 uur vanochtend continu losquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou zeg dat... wss omdat ze bang zijn dat er op elke straathoek een politieman loopt
mijnes ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dit was sarcastisch bedoeld, gaat hier al vanaf 10.00 uur vanochtend continu los
hier af en toe een knalletjequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de fysio.
Het leek wel een oorlogszone buiten met al die knallen.
Gwerfquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Watte ?quote:
Hier was het verdacht rustigquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de fysio.
Het leek wel een oorlogszone buiten met al die knallen.
quote:
quote:
Ja ik krijg hier wel vaker rare lettercombinaties naar mijn hoofd geworpenquote:
Gwerfquote:
Gaan ze rails en spoorbomen opblazen met cobra's?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wat leuk
NS geeft meldingen met een vuurwerk icoontje
Gwerf is het geluidje dat je hoort als je bedorven erwtensoep (35% korting) op hebt en dat moet er dan via de bovenkant (in eerste instantie) weer uit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik krijg hier wel vaker rare lettercombinaties naar mijn hoofd geworpen
Lovecraftiaans bijna.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardbeien met het groen aan de punt?
Ah dacht al,quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gwerf is het geluidje dat je hoort als je bedorven erwtensoep (35% korting) op hebt en dat moet er dan via de bovenkant (in eerste instantie) weer uit.
Niks mis met 35% voerquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gwerf is het geluidje dat je hoort als je bedorven erwtensoep (35% korting) op hebt en dat moet er dan via de bovenkant (in eerste instantie) weer uit.
Kom haten danquote:
*Gaat snuffelen in de 35% hoekquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viesdikquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
twee oliebollen naar binnen gewerkt.
Ik eigenlijk nooit, kan ook zijn dat ik weerstand heb opgebouwdquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er van het weekend geen last van
Ik ga straks wel naar Zeeland toe, komt dichtbij ditquote:
Vlinder al onderweg in haar jarretelles?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
dit is mijn hapjes assortiment voor vanavond
[ afbeelding ]
Hier kom je nooit meer van af, Karzai.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlinder al onderweg in haar jarretelles?
gaat de lief van Etto vreemd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat die ontploft en er een vreemd gevormd monster met bewustzijn uit komtquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Printer aan. Achteruit weglopen en hopen dat hij er geen spaghetti van maakt in mijn afwezigheid. En naar huis.
Oh ja ik wilde nog een nieuwe godzilla printen thuis. 🤔quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat die ontploft en er een vreemd gevormd monster met bewustzijn uit komt
Het is een goede hobby want die grap neemt alleen maar toe in waarde.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kom je nooit meer van af, Karzai.
Ook nog even een T-800 in elkaar knutselen, kun je het nieuwe jaar met spektakel beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik wilde nog een nieuwe godzilla printen thuis. 🤔
De godzilla voornamelijk omdat ik de vorige heb weggegeven ooit, en ik heb al een tijdje paars glitterfilament liggen dat smeekt om in een kaiju te veranderen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog even een T-800 in elkaar knutselen, kun je het nieuwe jaar met spektakel beginnen
Zou de geldprinter aanzetten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog even een T-800 in elkaar knutselen, kun je het nieuwe jaar met spektakel beginnen
Gwerf 2.0quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon draken dildo’s printen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De godzilla voornamelijk omdat ik de vorige heb weggegeven ooit, en ik heb al een tijdje paars glitterfilament liggen dat smeekt om in een kaiju te veranderen.
heb je geen vuurwerk meer nodigquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon draken dildo’s printen.
Dan heeft iemand er nog wat aan.
Hockeyvrouwke, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gaat de lief van Etto vreemd?
Een paarse glittergodzilla, ok ...quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De godzilla voornamelijk omdat ik de vorige heb weggegeven ooit, en ik heb al een tijdje paars glitterfilament liggen dat smeekt om in een kaiju te veranderen.
euhm. ja . dat doen wel meer mensen zou zo kunnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hockeyvrouwke, wat denk je zelf?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kom je nooit meer van af, Karzai.
Nog even een nulletje achter schrijven voor de eindejaarsbonusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik houd niet van lol, ik wil zo graag iets om in m'n reet te steken!
je zou denken dat mensen op deze dag vergevingsgezinder zouden zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand had net de deur van de burgerrups wc niet gesloten, dus iemand anders deed net heel blijhoofdig de deur open
Gezellige boel hier 😂
Noemt ze dan vast een open relatie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hockeyvrouwke, wat denk je zelf?
Het ging er best vriendelijk aan toequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zou denken dat mensen op deze dag vergevingsgezinder zouden zijn
Kom je bij mij in de stad een feestje vieren?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand had net de deur van de burgerrups wc niet gesloten, dus iemand anders deed net heel blijhoofdig de deur open
Gezellige boel hier 😂
Jouw stad is altijd wel in voor een feestjequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je bij mij in de stad een feestje vieren?
Geen optie "wachtwoord vergeten"?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
FML, deze factuur moet via een online portal en hij pakt m'n wachtwoord niet meer.
Schijtquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
FML, deze factuur moet via een online portal en hij pakt m'n wachtwoord niet meer.
Zo nerd ben ik niet, maar ik leer graag wat bijquote:
On the Internet, the term NPC is often used as an insult to suggest that some people are unable to form thoughts or opinions of their own. Such people are often characterized as being similar to NPC Wojak, who is a grey-faced, expressionless Internet memequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo nerd ben ik niet, maar ik leer graag wat bij
Moet je de autisten noodlijn al bellenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh nog gezelliger
Had bijna iemand op mn schoot
De burgerrups wiebelt
TILquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
On the Internet, the term NPC is often used as an insult to suggest that some people are unable to form thoughts or opinions of their own. Such people are often characterized as being similar to NPC Wojak, who is a grey-faced, expressionless Internet meme
Voor iedereen hierin de KSC ? Die durven toch niet te bellen enz, dus wel zo handig als ik het doequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet je de autisten noodlijn al bellen
Brr bellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor iedereen hierin de KSC ? Die durven toch niet te bellen enz, dus wel zo handig als ik het doe
Bij Tea Stories heb ik ooit een eeuwigheid moeten wachten, dus die sla ik nu meestal over.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw stad is altijd wel in voor een feestje
Schaatsbaan, Tea Stories, Takumi (2x)
Tring Tringquote:
Ja wij toen destijds ook, maar was het wel waardquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Tea Stories heb ik ooit een eeuwigheid moeten wachten, dus die sla ik nu meestal over.
en schaatsen
Niet durven bellen vind ik wel zo debielquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor iedereen hierin de KSC ? Die durven toch niet te bellen enz, dus wel zo handig als ik het doe
Wat ga je kokkerellen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo nog even bij mijn broer langs en dan kan ik daarna beginnen met koken voor vanavond
Ik kreeg ook al hoofdpijn van het mailen met een klantquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Inkoop door de bocht. Er is een factuur binnengekomen met een fout erop. Of ik een nieuwe wil gaan vragen.
Maar wel ASAP want de datum is al verlopen.
Er is op 26 november een factuur binnengekomen met een termijn van 14 dagen. Op 10 december is die termijn verlopen. En jij komt op 31 december om kwart over drie aan dat IK met stoom en kokend water een nieuwe factuur moet gaan regelen? Donderdag ben je de eerste.
Hangt ook af van wat voor telefoontje je moet plegenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet durven bellen vind ik wel zo debiel
Alsof er een boos kaboutertje door de telefoon komt rennen om in je oor te bijten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt ook af van wat voor telefoontje je moet plegen
Stel je voor dat dit echt zo isquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof er een boos kaboutertje door de telefoon komt rennen om in je oor te bijten.
Ja dat gebeurt echt hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof er een boos kaboutertje door de telefoon komt rennen om in je oor te bijten.
Ja. Oke. Maar als je nu even geen rijdende NS trein bij de hand hebt ? Mag een Synthus trein ook ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:21 schreef UitStraling het volgende:
En dan nog trek je gewoon dat kaboutertje uit de telefoon en werp je um tegen een rijdende NS trein aan.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:21 schreef UitStraling het volgende:
En dan nog trek je gewoon dat kaboutertje uit de telefoon en werp je um tegen een rijdende NS trein aan.
Zie ik eruit als een treinoloog of een treinofiel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. Oke. Maar als je nu even geen rijdende NS trein bij de hand hebt ? Mag een Synthus trein ook ?
Wil je hier een eerlijk antwoord op?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een treinoloog of een treinofiel?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een treinoloog of een treinofiel?
Wat de neuk?quote:
Het antwoord op de vraag van USquote:
Dat begreep ik toen ie begon te uhm, kan je het zingen noemen? Vaag begin was het.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag van US
Ja, super leuke muziek om te lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat begreep ik toen ie begon te uhm, kan je het zingen noemen? Vaag begin was het.
wel knap 34 middelvingers door 1 persoonquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al hoofdpijn van het mailen met een klant
Die kreeg minimaal 34 beleefde middelvingers terug
Met de vriendelijke groetjes van 4E
🤣🤣🤣quote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel knap 34 middelvingers door 1 persoon
Een beetje?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
🤣🤣🤣
Ben je nog een beetje salty ?
Ben je nog heel erg salty ?quote:
Leven we?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in dat jaar leven we nog idd
Nee hoor ik kan goed pestgedrag wel waarderen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nog heel erg salty ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog ff ja!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in dat jaar leven we nog idd
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan goed pestgedrag wel waarderen.
Kom vechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2024
2025Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nu pas?!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Eerste zwaargewonde door vuurwerk.
Kun je je goede voornemen om meer te bewegen in het nieuwe jaar al afvinken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Het duurt nog minstens een week voor de lift gemaakt is
Nou doei hèquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Ik ga de laptop dichtdoen voor vandaag en sociaal doen, gedragen jullie je allemaal een beetje vanavond? Bedankt weer voor al jullie posts en gezelligheid, dat het volgend jaar maar net zo gezellig mag zijn
Fijne jaarwisseling aan iedereen en tot volgend jaar
Eigen schuld of door een ander?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Eerste zwaargewonde door vuurwerk.
Ieuuuwbahquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Ik ga de laptop dichtdoen voor vandaag en sociaal doen,
ehquote:gedragen jullie je allemaal een beetje vanavond?
quote:Bedankt weer voor al jullie posts en gezelligheid, dat het volgend jaar maar net zo gezellig mag zijn
Gefeliciteerd met de kwalificatie denk ik?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
WK finale zwakzinnigen kan weer naar NL gaan.
Gaat hij zijn titel opnieuw prolongeren?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kwalificatie denk ik?
Tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Ik ga de laptop dichtdoen voor vandaag en sociaal doen, gedragen jullie je allemaal een beetje vanavond? Bedankt weer voor al jullie posts en gezelligheid, dat het volgend jaar maar net zo gezellig mag zijn
Dat is niet bekend gemaakt. Maar het is wel een kind.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Eigen schuld of door een ander?
Daar pas ik mijn reactie op aan.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef sacha het volgende:
speciaal voor @:mschol
Ingaande Nieuwjaar met Verstopte Slagaders en Online Discussies
• Een bericht op 31 december 2024 vermeldt een bizarre actie waarbij een 'kaboutertje' uit een telefoon wordt geworpen naar een rijdende trein, terwijl een ander bericht op 24 augustus 2015 suggereert dat doorzettingsvermogen alles mogelijk maakt, wat mogelijk een contrast vormt met de eerste, meer absurde mededeling.
• Deze berichten, gevonden binnen de context van een online discussie en een post-apocalyptisch/dystopisch filmtopic, illustreren een mix van bizarre acties en filosofische overwegingen, die mogelijk een commentaar leveren op de huidige maatschappij of de menselijke conditie.
Ah, ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst hoor ik sla vrouwen
Joequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
https://www.politie.nl/ni(...)werk-kamperland.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt. Maar het is wel een kind.
Ik mis nog even dat bepaalde iemanden met allerlei consequenties voor hun gedrag bedreigd worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef sacha het volgende:
speciaal voor @:mschol
Ingaande Nieuwjaar met Verstopte Slagaders en Online Discussies
• Een bericht op 31 december 2024 vermeldt een bizarre actie waarbij een 'kaboutertje' uit een telefoon wordt geworpen naar een rijdende trein, terwijl een ander bericht op 24 augustus 2015 suggereert dat doorzettingsvermogen alles mogelijk maakt, wat mogelijk een contrast vormt met de eerste, meer absurde mededeling.
• Deze berichten, gevonden binnen de context van een online discussie en een post-apocalyptisch/dystopisch filmtopic, illustreren een mix van bizarre acties en filosofische overwegingen, die mogelijk een commentaar leveren op de huidige maatschappij of de menselijke conditie.
Op die site kan je met een virtueel assistent chattenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)werk-kamperland.html
zelf gedaan
Eerder werd de politie: Wouten genoemdquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die site kan je met een virtueel assistent chatten
Die heet Wout
humor om te lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die site kan je met een virtueel assistent chatten
Die heet Wout
Blijft beroerd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)werk-kamperland.html
zelf gedaan
Van dit feit was ik op de hoogtequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerder werd de politie: Wouten genoemd
Nou hequote:
ik geef het door aan mijn assistentquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis nog even dat bepaalde iemanden met allerlei consequenties voor hun gedrag bedreigd worden.
VERZIN JIJ EENS EEN LEUKE GRAP DAN!!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van dit feit was ik op de hoogte
Desalniettemin grappig gevonden
Ik ben helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
VERZIN JIJ EENS EEN LEUKE GRAP DAN!!!!!
Queens gambit Acceptedquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet grappig
Die staat al aan haar bedje te denken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:18 schreef Haags het volgende:
Nog iets meer dan anderhalf uur en @:bitterbal zit al in 2025
ze moet wel online komen om de toekomst te voorspellenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:18 schreef Haags het volgende:
Nog iets meer dan anderhalf uur en @:bitterbal zit al in 2025
Ze is een bitterbal, geen glazen balquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze moet wel online komen om de toekomst te voorspellen
ze had zelf aangegeven dat te kunnen doen, dus jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is een bitterbal, geen glazen bal
Zelfoversnacking.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze had zelf aangegeven dat te kunnen doen, dus ja
in België zijn ze nog even de sporen met een mes aan het recht snijden dus het kan even duren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, rijden maar met die trein.
Soms is zwaartekracht een bishquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Laat even een bakje heksenkaas donderen.
Zo ver hoef ik niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in België zijn ze nog even de sporen met een mes aan het recht snijden dus het kan even duren.
Ik hoef de toekomst niet te wetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze moet wel online komen om de toekomst te voorspellen
Stukje onderbeetquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb iets knaps gedaan
Op de onderkant van mn tong gebeten![]()
Hoe ... ?
ben je er wel laat meequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste bol van het jaar is een feit.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb iets knaps gedaan
Hoe ... ?
Nee het valt hier reuze mee met de knallen. Zondag was er eentje en toen kwam Vosje kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms is zwaartekracht een bish
Zitten de caafs al tegen het plafond ?
bende nog maagd, rikkert?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een beetje een laatbloeier.
Vosquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het valt hier reuze mee met de knallen. Zondag was er eentje en toen kwam Vosje kijken
Was jij al naar de zon?quote:
Doe je ook mee aan de zwakzinnigenfinale?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb iets knaps gedaan
Hoe ... ?
Cancelen is echt zo 2024quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem maar gewoon cancelen
Hoezo ook? Doe jij ook mee? Gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan de zwakzinnigenfinale?
2025quote:
1 uur en vier minutenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was een uur mis voor @:bitterbal .
#eindverhaal van 2024 in mijn dagboekquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Een Lego blokje viel onder de bank.
Toen ik zocht met een zaklamp zag ik hoelang ik hier al niet meer met de stofzuiger onder ben geweest.
Stofzuiger gepakt en die overleed toen ik hem op vol vermogen zette.
En ik heb het blokje niet gevonden.
Fuck 2024
Poëzie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Een Lego blokje viel onder de bank.
Toen ik zocht met een zaklamp zag ik hoelang ik hier al niet meer met de stofzuiger onder ben geweest.
Stofzuiger gepakt en die overleed toen ik hem op vol vermogen zette.
En ik heb het blokje niet gevonden.
Fuck 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |