In ieder geval geen vuurwerktokkies.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe gevaarlijk het nu is
Ik dacht dat het over defecatiesessies ging.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb geen slecht jaar achter de rug, maar wel vrij vlak.
Voor jou de beste wensen in 2025!
Zou je in Thailand ook tokkies hebben?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval geen vuurwerktokkies.
Ik schijt dubbeltjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over defecatiesessies ging.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je in Thailand ook tokkies hebben?Misschien wel, maar zouden wij ze niet herkennen.
Is Tokkies niet echt een Nederlands verschijnsel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je in Thailand ook tokkies hebben?Misschien wel, maar zouden wij ze niet herkennen.
Laat die shit lekker in 2024.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal, wat een shitshow, blij dat het voorbij is.
*Engeland meldtquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is Tokkies niet echt een Nederlands verschijnsel?
Ga eens naar Blackpool.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom jij weleens buiten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nog even doorschrijven en dan komt er een berg geld naar je toe.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alle facturen geschreven. Geen zin meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alle facturen geschreven. Geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |