Nog even doorschrijven en dan komt er een berg geld naar je toe.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alle facturen geschreven. Geen zin meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alle facturen geschreven. Geen zin meer.
"Onderhoud systemen"quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ransom facturen sturen naar gemeentes, worden er altijd wel wat betaald
7 jaren geluk in het vooruitzichtquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kakzooi, laat net m'n glazen ovenschaal vallen
om vervolgens een poosje later een uitnodiging te krijgen om het terug te betalen + eventuele boetequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ransom facturen sturen naar gemeentes, worden er altijd wel wat betaald
Oh wat fijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 jaren geluk in het vooruitzicht
Moet je nog vaker op vakansquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn.
Ik heb een 4 jaar geleden een geldboom gekregen en die is nu zo groot geworden, dat ik hem eigenlijk moet verpotten. Dan ben ik alleen wel bang dat dat ding niet meer te stoppen is, qua groei.
Horrorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog vaker op vakans
He, wat vervelend nu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog vaker op vakans
Hier idem.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:44 schreef Nattekat het volgende:
De rij voor de oliebollen hier viel reuze mee. Ik hoorde verhalen over hele lange rijen, maar die heb ik beide keren dat ik er langs kwam niet gezien.
Is een marketingtruc van de bond van oliebollenbakkers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier idem.
Mijn ervaring is dat die rijen al jaren schromelijk worden overdreven.
Misschien geldt dat wel voor de plaatsen waar er maar 1 kraam in de wijde omtrek is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier idem.
Mijn ervaring is dat die rijen al jaren schromelijk worden overdreven.
Juist andersom toch? Als mensen horen dat er een lange rij is komen ze niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een marketingtruc van de bond van oliebollenbakkers.
waar kan je die geldbomen kopen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn.
Ik heb een 4 jaar geleden een geldboom gekregen en die is nu zo groot geworden, dat ik hem eigenlijk moet verpotten. Dan ben ik alleen wel bang dat dat ding niet meer te stoppen is, qua groei.
Fokkers zouden die reactie hebben ja, andere mensen gaan er juist in staan, want dan zal het wel iets bijzonders zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Juist andersom toch? Als mensen horen dat er een lange rij is komen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |