quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:21 schreef UitStraling het volgende:
En dan nog trek je gewoon dat kaboutertje uit de telefoon en werp je um tegen een rijdende NS trein aan.
Zie ik eruit als een treinoloog of een treinofiel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. Oke. Maar als je nu even geen rijdende NS trein bij de hand hebt ? Mag een Synthus trein ook ?
Wil je hier een eerlijk antwoord op?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een treinoloog of een treinofiel?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een treinoloog of een treinofiel?
Wat de neuk?quote:
Het antwoord op de vraag van USquote:
Dat begreep ik toen ie begon te uhm, kan je het zingen noemen? Vaag begin was het.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag van US
Ja, super leuke muziek om te lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat begreep ik toen ie begon te uhm, kan je het zingen noemen? Vaag begin was het.
wel knap 34 middelvingers door 1 persoonquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al hoofdpijn van het mailen met een klant
Die kreeg minimaal 34 beleefde middelvingers terug
Met de vriendelijke groetjes van 4E
🤣🤣🤣quote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel knap 34 middelvingers door 1 persoon
Een beetje?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
🤣🤣🤣
Ben je nog een beetje salty ?
Ben je nog heel erg salty ?quote:
Leven we?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in dat jaar leven we nog idd
Nee hoor ik kan goed pestgedrag wel waarderen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nog heel erg salty ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog ff ja!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in dat jaar leven we nog idd
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan goed pestgedrag wel waarderen.
Kom vechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2024
2025Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nu pas?!quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Eerste zwaargewonde door vuurwerk.
Kun je je goede voornemen om meer te bewegen in het nieuwe jaar al afvinken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Het duurt nog minstens een week voor de lift gemaakt is
Nou doei hèquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Ik ga de laptop dichtdoen voor vandaag en sociaal doen, gedragen jullie je allemaal een beetje vanavond? Bedankt weer voor al jullie posts en gezelligheid, dat het volgend jaar maar net zo gezellig mag zijn
Fijne jaarwisseling aan iedereen en tot volgend jaar
Eigen schuld of door een ander?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Eerste zwaargewonde door vuurwerk.
Ieuuuwbahquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Ik ga de laptop dichtdoen voor vandaag en sociaal doen,
ehquote:gedragen jullie je allemaal een beetje vanavond?
quote:Bedankt weer voor al jullie posts en gezelligheid, dat het volgend jaar maar net zo gezellig mag zijn
Gefeliciteerd met de kwalificatie denk ik?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
WK finale zwakzinnigen kan weer naar NL gaan.
Gaat hij zijn titel opnieuw prolongeren?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kwalificatie denk ik?
Tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
Ik ga de laptop dichtdoen voor vandaag en sociaal doen, gedragen jullie je allemaal een beetje vanavond? Bedankt weer voor al jullie posts en gezelligheid, dat het volgend jaar maar net zo gezellig mag zijn
Dat is niet bekend gemaakt. Maar het is wel een kind.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Eigen schuld of door een ander?
Daar pas ik mijn reactie op aan.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef sacha het volgende:
speciaal voor @:mschol
Ingaande Nieuwjaar met Verstopte Slagaders en Online Discussies
• Een bericht op 31 december 2024 vermeldt een bizarre actie waarbij een 'kaboutertje' uit een telefoon wordt geworpen naar een rijdende trein, terwijl een ander bericht op 24 augustus 2015 suggereert dat doorzettingsvermogen alles mogelijk maakt, wat mogelijk een contrast vormt met de eerste, meer absurde mededeling.
• Deze berichten, gevonden binnen de context van een online discussie en een post-apocalyptisch/dystopisch filmtopic, illustreren een mix van bizarre acties en filosofische overwegingen, die mogelijk een commentaar leveren op de huidige maatschappij of de menselijke conditie.
Ah, ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst hoor ik sla vrouwen
Joequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Lieve Foquevillers,
https://www.politie.nl/ni(...)werk-kamperland.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt. Maar het is wel een kind.
Ik mis nog even dat bepaalde iemanden met allerlei consequenties voor hun gedrag bedreigd worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:54 schreef sacha het volgende:
speciaal voor @:mschol
Ingaande Nieuwjaar met Verstopte Slagaders en Online Discussies
• Een bericht op 31 december 2024 vermeldt een bizarre actie waarbij een 'kaboutertje' uit een telefoon wordt geworpen naar een rijdende trein, terwijl een ander bericht op 24 augustus 2015 suggereert dat doorzettingsvermogen alles mogelijk maakt, wat mogelijk een contrast vormt met de eerste, meer absurde mededeling.
• Deze berichten, gevonden binnen de context van een online discussie en een post-apocalyptisch/dystopisch filmtopic, illustreren een mix van bizarre acties en filosofische overwegingen, die mogelijk een commentaar leveren op de huidige maatschappij of de menselijke conditie.
Op die site kan je met een virtueel assistent chattenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)werk-kamperland.html
zelf gedaan
Eerder werd de politie: Wouten genoemdquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die site kan je met een virtueel assistent chatten
Die heet Wout
humor om te lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die site kan je met een virtueel assistent chatten
Die heet Wout
Blijft beroerd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)werk-kamperland.html
zelf gedaan
Van dit feit was ik op de hoogtequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerder werd de politie: Wouten genoemd
Nou hequote:
ik geef het door aan mijn assistentquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis nog even dat bepaalde iemanden met allerlei consequenties voor hun gedrag bedreigd worden.
VERZIN JIJ EENS EEN LEUKE GRAP DAN!!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van dit feit was ik op de hoogte
Desalniettemin grappig gevonden
Ik ben helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
VERZIN JIJ EENS EEN LEUKE GRAP DAN!!!!!
Queens gambit Acceptedquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet grappig
Die staat al aan haar bedje te denken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:18 schreef Haags het volgende:
Nog iets meer dan anderhalf uur en @:bitterbal zit al in 2025
ze moet wel online komen om de toekomst te voorspellenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:18 schreef Haags het volgende:
Nog iets meer dan anderhalf uur en @:bitterbal zit al in 2025
Ze is een bitterbal, geen glazen balquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze moet wel online komen om de toekomst te voorspellen
ze had zelf aangegeven dat te kunnen doen, dus jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is een bitterbal, geen glazen bal
Zelfoversnacking.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze had zelf aangegeven dat te kunnen doen, dus ja
in België zijn ze nog even de sporen met een mes aan het recht snijden dus het kan even duren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, rijden maar met die trein.
Soms is zwaartekracht een bishquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Laat even een bakje heksenkaas donderen.
Zo ver hoef ik niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in België zijn ze nog even de sporen met een mes aan het recht snijden dus het kan even duren.
Ik hoef de toekomst niet te wetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze moet wel online komen om de toekomst te voorspellen
Stukje onderbeetquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb iets knaps gedaan
Op de onderkant van mn tong gebeten![]()
Hoe ... ?
ben je er wel laat meequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste bol van het jaar is een feit.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb iets knaps gedaan
Hoe ... ?
Nee het valt hier reuze mee met de knallen. Zondag was er eentje en toen kwam Vosje kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms is zwaartekracht een bish
Zitten de caafs al tegen het plafond ?
bende nog maagd, rikkert?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een beetje een laatbloeier.
Vosquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het valt hier reuze mee met de knallen. Zondag was er eentje en toen kwam Vosje kijken
Was jij al naar de zon?quote:
Doe je ook mee aan de zwakzinnigenfinale?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb iets knaps gedaan
Hoe ... ?
Cancelen is echt zo 2024quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem maar gewoon cancelen
Hoezo ook? Doe jij ook mee? Gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan de zwakzinnigenfinale?
2025quote:
1 uur en vier minutenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was een uur mis voor @:bitterbal .
#eindverhaal van 2024 in mijn dagboekquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Een Lego blokje viel onder de bank.
Toen ik zocht met een zaklamp zag ik hoelang ik hier al niet meer met de stofzuiger onder ben geweest.
Stofzuiger gepakt en die overleed toen ik hem op vol vermogen zette.
En ik heb het blokje niet gevonden.
Fuck 2024
Poëzie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Een Lego blokje viel onder de bank.
Toen ik zocht met een zaklamp zag ik hoelang ik hier al niet meer met de stofzuiger onder ben geweest.
Stofzuiger gepakt en die overleed toen ik hem op vol vermogen zette.
En ik heb het blokje niet gevonden.
Fuck 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |