Bij je lokale geldboomverkoper.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar kan je die geldbomen kopen?
Vond dit ook best bijzonderquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers zouden die reactie hebben ja, andere mensen gaan er juist in staan, want dan zal het wel iets bijzonders zijn.
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:48 schreef LTVDK het volgende:
De kindjes zijn in ieder geval klaar![]()
[ afbeelding ]
Het waren er een stuk of 40quote:
Ah. Ben ik toch goed ingeburgerdquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers zouden die reactie hebben ja, andere mensen gaan er juist in staan, want dan zal het wel iets bijzonders zijn.
Ik hoorde zulke verhalen over letterlijk deze kraamquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien geldt dat wel voor de plaatsen waar er maar 1 kraam in de wijde omtrek is.
Denk niet dat die weet hoe je een account moet aanmaken. Gelukkigquote:
Ik ben al lang blij dat de oliepouce ons bespaard is gebleven dit jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond dit ook best bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Vrees dat er nog wel lokale bakkers zijn die zulke dingen maken hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat de oliepouce ons bespaard is gebleven dit jaar.
nu breng je hierdoor wellicht mensen op iddeonquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat de oliepouce ons bespaard is gebleven dit jaar.
Cobra 8 in het frituurvet gooien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrees dat er nog wel lokale bakkers zijn die zulke dingen maken hoor
dan had je het wel gezien toch? was het allang een hit gewordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrees dat er nog wel lokale bakkers zijn die zulke dingen maken hoor
Geeft wel een zooi hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cobra 8 in het frituurvet gooien.
Npcsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan had je het wel gezien toch? was het allang een hit geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |