In mijn geval; Starman én Musicquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Die ster duurt tegenwoordig zo lang, kan je rustig een albumversie van een willekeurig plaat in draaien
Album versie van de Sterquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Die ster duurt tegenwoordig zo lang, kan je rustig een albumversie van een willekeurig plaat in draaien
Bedoel al die platforms die kapitalen uitgeven aan reclame maken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
50% van je premie wordt in december uitgegeven aan marketing
Verkrachting dusquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vooral hoog. Jarenlang zijn USP, natuurlijk.
U is ervaringsdeskundige zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even tegen een boom rijden voor maximaal rendement op je verzekering
Tja helaas. We hebben ons overgeleverd aan de marktwerking, da's nooit meer terug te draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben toch voor de herinvoering van het ziekenfonds.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
U is ervaringsdeskundige zeker?
Dat dus, helaas. Nederland wil heel graag op heel veel manieren Amerika achterna lopen. Is het niet op basis van gekwetstheid om niks, dan wel op basis van alles en hun schoonmoeder privatiseren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tja helaas. We hebben ons overgeleverd aan de marktwerking, da's nooit meer terug te draaien.
Er is al zoveel gemeenschappelijks overgedragen aan verdienmodellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben toch voor de herinvoering van het ziekenfonds.
Helaas ja. Geldt ook voor energie en de spoorwegen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tja helaas. We hebben ons overgeleverd aan de marktwerking, da's nooit meer terug te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |