Snap ik. Prima in vanmiddag dan even een dutje te doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had gehoopt wat langer te slapen. Nu moet ik vanmiddag nog maar een dutje doen om Nieuwjaar te halen
Ja broekje uit genot?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alleen al voor het upbeat middenstuk gaat mijn hart sneller kloppenEn dan de rest nog
60% is voor las ik net.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorgverzekering inkomensafhankelijk maken?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze weten dat we dieren hebben.Stelletje aso`s.
quote:
ster is klaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Geeft iemand een seintje als uur begint? Music bijna afgelopen
50% van je premie wordt in december uitgegeven aan marketingquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef spapaars het volgende:
Gezien de vele reclames is overstappen een verdienmodel
Ab-so-luut. Dat Joling dit jarenlang bij Karaoke op 4 als slotnummer zong deed het eigenlijk geen recht, maar dat orkest. Holy molyquote:
Nee. Eigen risico naar 5000 euro en daarna wordt alles vergoedquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorgverzekering inkomensafhankelijk maken?
Wat een verkrachting moet die versie van Joling geweest zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ab-so-luut. Dat Joling dit jarenlang bij Karaoke op 4 als slotnummer zong deed het eigenlijk geen recht, maar dat orkest. Holy moly
Heel fijn dat de audiostream iets achterloopt, hoor nu het uur beginnenquote:
De grootverdieners denk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die 40% is de regering zeker?
Die ster duurt tegenwoordig zo lang, kan je rustig een albumversie van een willekeurig plaat in draaienquote:
Even tegen een boom rijden voor maximaal rendement op je verzekeringquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Eigen risico naar 5000 euro en daarna wordt alles vergoed
Vooral hoog. Jarenlang zijn USP, natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een verkrachting moet die versie van Joling geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |