Bummerquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef essnhills het volgende:
Vuurwerk onder mijn raam, dus ben al wakker
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je mijn buuf? Hier ook vervelend bezig.
Niet perse, bij Queen wordt er sowieso flink met de kaarten geschud. Misschien dat de actielijstjes de afgelopen jaren met de hype-Queens werden opgevuld. Anders weet ik het niet?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring voor de val van Somebody to Love?
Ik heb al jaren hoogste eigen risico, als je niks (chronisch) hebt is dat prima te doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gister overgestapt op Univé. Living on the edge. Hopen dat me niks overkomt. Hoge eigen risico, veel besparen.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef essnhills het volgende:
Vuurwerk onder mijn raam, dus ben al wakker
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wel van echtgenoot? Ik vraag dit voor een vriend
Haha nee niet van echtgenootquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wel van echtgenoot? Ik vraag dit voor een vriend
En ze weten dat we dieren hebben.Stelletje aso`s.quote:
Had gehoopt wat langer te slapen. Nu moet ik vanmiddag nog maar een dutje doen om Nieuwjaar te halenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bummer![]()
Maar nu kun je wel met genieten van de top2000
#positivethinking
Johquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef spapaars het volgende:
Gezien de vele reclames is overstappen een verdienmodel
Bij Queen was het dit jaar echt een loterij ja. Sommige flinke stijgers afgewisseld met diepe zakkers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet perse, bij Queen wordt er sowieso flink met de kaarten geschud. Misschien dat de actielijstjes de afgelopen jaren met de hype-Queens werden opgevuld. Anders weet ik het niet?
Alleen al voor het upbeat middenstuk gaat mijn hart sneller kloppenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
stemplaat. Helaas sliep ik toen.
Jeetje, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef spapaars het volgende:
Gezien de vele reclames is overstappen een verdienmodel
Zorgverzekering inkomensafhankelijk maken?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn meest linkse/communistische standpunt is dat het ziekenfonds weer heringevoerd moet worden.
Mogguhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |