Ja ik ben op een gegeven moment gaan slapen en vond het welletjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was me net even een half uur te laat helaas
Nee,jij?quote:
Als ik niet anders kan om mijn bestemming te bereiken.quote:
Vuurwerk anti genotquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef essnhills het volgende:
Vuurwerk onder mijn raam, dus ben al wakker
Heb jij een verklaring voor de val van Somebody to Love?quote:
Om onbegrijpelijke redenen worden bepaalde oude nummers populair bij de jongere generaties.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gebeurd met Forever Young?
Ben je mijn buuf? Hier ook vervelend bezig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef essnhills het volgende:
Vuurwerk onder mijn raam, dus ben al wakker
Veel meer singlesquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring voor de val van Somebody to Love?
Maar wat is het leuk he!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Kijken hoeveel gekkies vannacht weer onschuldige slachtoffers maken
MaAr HEt iS trADiTiequote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Kijken hoeveel gekkies vannacht weer onschuldige slachtoffers maken
Dan maar vanuit bed genotsuurtjr luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gister overgestapt op Univé. Living on the edge. Hopen dat me niks overkomt. Hoge eigen risico, veel besparen.quote:
Wel van echtgenoot? Ik vraag dit voor een vriendquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wel van echtgenoot? Ik vraag dit voor een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |