Twee theelepelsquote:
Over Mr Bungle -> Mike Patton gesproken, zag vandaag dat hij met Faith no More live een cover heeft gedaan met Sparks - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us, waarbij de gebroders Mael mee deden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij speelt bij twee bands die er speelden maar hij deed maar bij eentje mee toch? Mr. Bungle? Empire State Bastard? Of was ie bij beiden?
En nu in het warme bad dat Fok heet. Bof jij even.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, was even met een vriend chillen
Normaal niet maar na deze 2 beukers welquote:
Had ik maar iemand om m'n liefde op te dumpenquote:
Ik mis je meetknuffel volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
TV gaat harder en ik ga dansen en meezingen.
en terecht!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman vindt dit heel genottelijk
Mike Patton stond op graspop nog aan de zijkant van het podium te kijken bij Emperial State Bastard was dat geloof ik. Met zijn vlechten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Over Mr Bungle -> Mike Patton gesproken, zag vandaag dat hij met Faith no More live een cover heeft gedaan met Sparks - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us, waarbij de gebroders Mael mee deden.
Fucking briljant
NEEE! Hoe komt het?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis je meetknuffel volgend jaar
Een sok ook goed?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om m'n liefde op te dumpen
Die is origineel van Hazes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is ook wel een beeeetje in zichzelf gaan geloven he?
Dit is toch niet beter dan the day before you came
Ik wil niet alleen naar de meetquote:
Wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is ook wel een beeeetje in zichzelf gaan geloven he?
Dit is toch niet beter dan the day before you came
Mocht er een mute moment zijn, check dan: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mike Patton stond op graspop nog aan de zijkant van het podium te kijken bij Emperial State Bastard was dat geloof ik. Met zijn vlechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |