Ik mis je meetknuffel volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
TV gaat harder en ik ga dansen en meezingen.
en terecht!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman vindt dit heel genottelijk
Mike Patton stond op graspop nog aan de zijkant van het podium te kijken bij Emperial State Bastard was dat geloof ik. Met zijn vlechten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Over Mr Bungle -> Mike Patton gesproken, zag vandaag dat hij met Faith no More live een cover heeft gedaan met Sparks - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us, waarbij de gebroders Mael mee deden.
Fucking briljant
NEEE! Hoe komt het?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis je meetknuffel volgend jaar
Een sok ook goed?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om m'n liefde op te dumpen
Die is origineel van Hazes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is ook wel een beeeetje in zichzelf gaan geloven he?
Dit is toch niet beter dan the day before you came
Ik wil niet alleen naar de meetquote:
Wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is ook wel een beeeetje in zichzelf gaan geloven he?
Dit is toch niet beter dan the day before you came
Mocht er een mute moment zijn, check dan: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mike Patton stond op graspop nog aan de zijkant van het podium te kijken bij Emperial State Bastard was dat geloof ik. Met zijn vlechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |