Er is een redelijk dode hoek achterin het café (of althans, er wás een dode hoek jarenlang). Tafeltjes achter een houten ophoging waar bijna nooit camera's komenquote:
Ja precies!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was even genieten tussen al deze symponische 'metal'.
Hier oooookquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]STEMPLAAT [ afbeelding ]
#Metooquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:28 schreef gianni61 het volgende:
Even kijken of de buurvrouw ook echt slaapt
Ergens in een natuurgebied aan de Friese Meren met mijn toenmalige vriend... kwam er ineens iemand voorbij lopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef ok01 het volgende:
Meest spannende plek waar jullie ooit seks hebben gehad?
En die deed toen mee?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens in een natuurgebied aan de Friese Meren met mijn toenmalige vriend... kwam er ineens iemand voorbij lopen
In het kader van transparantie, die van mij was een openbaar parkquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef ok01 het volgende:
Meest spannende plek waar jullie ooit seks hebben gehad?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Half Slayer was op Graspop, alleen Slayer niet
Dit jaquote:
Hij speelt bij twee bands die er speelden maar hij deed maar bij eentje mee toch? Mr. Bungle? Empire State Bastard? Of was ie bij beiden?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Half Slayer was op Graspop, alleen Slayer niet
Eh neequote:
Vooruitziende blik zeg over Linkin Park.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()