Okay, dat vermoeden had ik al. Het kan trouwens nog steeds zijn dat hij elke avond dezelfde aan heeft. Elke ochtend even wassen, drogen en strijken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alleen maar zwarte overhemden.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga slapen
Mocht ik toch niet wakker zijn. Deze is alvast voor tussen 4 en 5
[ afbeelding ]Weltrusten ienieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Oh ja... die vuren die tot vreugde schijnen te leiden.quote:
Dat doen mensen altijd. Ik klap ook nooit mee in het publiek uit schaamte voor alle andere klappers.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
De fuck klapt dat café uit de maat godver
Deden ze bij We Will Rock You ook alquote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
De fuck klapt dat café uit de maat godver
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Truste, muisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Die zit ook elke keer DIEP IN DE NACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kan best. Dqarvoor gaat ie niet naar de w-Inkel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat vermoeden had ik al. Het kan trouwens nog steeds zijn dat hij elke avond dezelfde aan heeft. Elke ochtend even wassen, drogen en strijken.
Op zich was dat het al.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Evenstar het volgende:
en vanaf hier neemt Floor het over en maakt er iets episch van
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap zacht Ienimini!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Gezien zijn blik luistert ie de Bankzitters.quote:
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCHANDALIGquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit ook elke keer DIEP IN DE NACHT
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Precies genoeg tijd voor Greatest Show On Earth!quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
En dan is dit nummer klaar, moet je nog 25 minuten wachten voor de Baron
Dit is niet live, hij heeft alle afleveringen al vorige week opgenomenquote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zou Jeroen elke avond hetzelfde overhemd aan hebben of alleen maar zwarte overhemden hebben?
Dat vraag ik me al de hele tijd af.
Dat was gewoon absurd. En de dj draaide café er weer terug bij toen de warming up daar riep "oh dat was even een beetje te snel". JOHquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deden ze bij We Will Rock You ook al
Dan maar hopen dat ze geen dreigende bewegingen naar fotografen maakt.quote:
Sauna bij je huis is wel fijn ja.quote:
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap ze! Ga je de wekker zetten voor tussen 4 en 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elan vind ik juist een flutnummerquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
Die andere was wel leuk maar dit is niet echt Top2000 waardig.
De kans is Klein.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze geen dreigende bewegingen naar fotografen maakt.
* Isorden sluit zich daar bij aanquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman noteert deze tussen het headbangen door voor de stemlijst van 2025
Dat mag.quote:
De uitgang?quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Efteling attractie dan maar?
Heb ik hier op zolder ook in de zomer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sauna bij je huis is wel fijn ja.
Ja, die hoort er echt wel in.quote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Precies genoeg tijd voor Greatest Show On Earth!
Yesquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! Ga je de wekker zetten voor tussen 4 en 5?
De uitgangquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Het klonk net alsof dat motiefje erin zat.quote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is van Camille Saint Saëns. Dit is Nightwish.
Ik zie hem er wel voor om een stuk of 8 van die hemden te hebben ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zou Jeroen elke avond hetzelfde overhemd aan hebben of alleen maar zwarte overhemden hebben?
Dat vraag ik me al de hele tijd af.
Tsjah, dit is dan ook de laatste 30 december 2024 aller tijden.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef TLC het volgende:
Morgen om deze tijd is het weer bijna voorbij![]()
Nooit geweest.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
You lucky Basterd!quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik hier op zolder ook in de zomer.
Ik ben er al meer dan tien jaar niet geweest. Geen idee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
De snackbarquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Baron, vliegende hollanderquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Pythonquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
De Baronquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Momo weet nog veel meerquote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
The Poet and the Pendulum en Greatest Show On Earth moeten juist in de top2000
Reeds besproken.quote:
Waar is Davina als je haar nodig hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is het nou nog niet afgelopen
Piranha (heet dat zo?)quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Sleep wellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hooooooooquote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit in de Efteling geweest overigens.
en dan nu echt richting bed.
Ik ben er volgens mij 1 keer geweest, ik moet je dus het antwoord schuldig blijven.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Trustequote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit in de Efteling geweest overigens.
en dan nu echt richting bed.
Op het dak?quote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef Isorden het volgende:
FLOORGASMED
BROEKJE IS HELEMAAL FOETSIE UIT WEG KWIJT ALLES.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
The Poet and the Pendulum en Greatest Show On Earth moeten juist in de top2000
Ergens vanuit hoog, in de verte zie ik een vuur in de Rimboe.quote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef hole1988 het volgende:
Het regent hier en het gitaar. [ afbeelding ]
Officieël schrijft men Piraña.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef Isorden het volgende:
FLOORGASMED
BROEKJE IS HELEMAAL FOETSIE UIT WEG KWIJT ALLES.
Baron van de achtbanen, Fata Morgana van de eckte darkrides, Danse Macabre van de rest.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ja deze begint steeds dichter tot Dead Boy's Poem te kruipen bij mijquote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ok, dit nummer is growing on me
30cm growing?quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ok, dit nummer is growing on me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |