Dit is niet live, hij heeft alle afleveringen al vorige week opgenomenquote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zou Jeroen elke avond hetzelfde overhemd aan hebben of alleen maar zwarte overhemden hebben?
Dat vraag ik me al de hele tijd af.
Dat was gewoon absurd. En de dj draaide café er weer terug bij toen de warming up daar riep "oh dat was even een beetje te snel". JOHquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deden ze bij We Will Rock You ook al
Dan maar hopen dat ze geen dreigende bewegingen naar fotografen maakt.quote:
Sauna bij je huis is wel fijn ja.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga slapen
Mocht ik toch niet wakker zijn. Deze is alvast voor tussen 4 en 5
[ afbeelding ]Slaap ze! Ga je de wekker zetten voor tussen 4 en 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elan vind ik juist een flutnummerquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
Die andere was wel leuk maar dit is niet echt Top2000 waardig.
De kans is Klein.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze geen dreigende bewegingen naar fotografen maakt.
* Isorden sluit zich daar bij aanquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman noteert deze tussen het headbangen door voor de stemlijst van 2025
Dat mag.quote:
De uitgang?quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Efteling attractie dan maar?
Heb ik hier op zolder ook in de zomer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sauna bij je huis is wel fijn ja.
Ja, die hoort er echt wel in.quote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Precies genoeg tijd voor Greatest Show On Earth!
Yesquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! Ga je de wekker zetten voor tussen 4 en 5?
De uitgangquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Efteling attractie dan maar?
Het klonk net alsof dat motiefje erin zat.quote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is van Camille Saint Saëns. Dit is Nightwish.
Ik zie hem er wel voor om een stuk of 8 van die hemden te hebben ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zou Jeroen elke avond hetzelfde overhemd aan hebben of alleen maar zwarte overhemden hebben?
Dat vraag ik me al de hele tijd af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |