Okay, dat vermoeden had ik al. Het kan trouwens nog steeds zijn dat hij elke avond dezelfde aan heeft. Elke ochtend even wassen, drogen en strijken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alleen maar zwarte overhemden.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga slapen
Mocht ik toch niet wakker zijn. Deze is alvast voor tussen 4 en 5
[ afbeelding ]Weltrusten ienieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Oh ja... die vuren die tot vreugde schijnen te leiden.quote:
Dat doen mensen altijd. Ik klap ook nooit mee in het publiek uit schaamte voor alle andere klappers.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
De fuck klapt dat café uit de maat godver
Deden ze bij We Will Rock You ook alquote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
De fuck klapt dat café uit de maat godver
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Truste, muisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Die zit ook elke keer DIEP IN DE NACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kan best. Dqarvoor gaat ie niet naar de w-Inkel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat vermoeden had ik al. Het kan trouwens nog steeds zijn dat hij elke avond dezelfde aan heeft. Elke ochtend even wassen, drogen en strijken.
Op zich was dat het al.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Evenstar het volgende:
en vanaf hier neemt Floor het over en maakt er iets episch van
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap zacht Ienimini!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Gezien zijn blik luistert ie de Bankzitters.quote:
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCHANDALIGquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit ook elke keer DIEP IN DE NACHT
Ik ga slapen
[ afbeelding ]Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Precies genoeg tijd voor Greatest Show On Earth!quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
En dan is dit nummer klaar, moet je nog 25 minuten wachten voor de Baron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |