Little Lies volgens mij stemlijstquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete Fleetwood Mac nummer?
Stemplaat Dreamsquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Altijd al The Chain geweest. Komt puur door die baslijn vrees ik, lekker objectief enzo.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
wat vervelend voor jequote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging voor de lapo en had als TT verkeerd verbonden!
Helaas net te laat.
Albatrosquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Nouquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
#Stemplaatgenot.quote:Op maandag 30 december 2024 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Altijd al The Chain geweest. Komt puur door die baslijn vrees ik, lekker objectief enzo.
Het leidt een beetje af van de kekke groene trui!quote:Op maandag 30 december 2024 22:37 schreef AgeEll het volgende:
Dat je zo'n gewei op je harses zet.
(Cafe)
The Chainquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Wil jij hem voor mij invullen? Kan jij!quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
De baslijn, plus de zichtbare spanning tussen Lindsey en Stevie op het podium bij live versiesquote:Op maandag 30 december 2024 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Altijd al The Chain geweest. Komt puur door die baslijn vrees ik, lekker objectief enzo.
Geen slechte uurtjes, nog wel mindere uurtjes. Voor mij persoonlijk dan.quote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn nu eigenlijk geen mindere uurtjes meer hè
Nog een opmerking over de zang, of heb je er Nicks over te melden?quote:Op maandag 30 december 2024 22:37 schreef peaceman het volgende:
Ik typ dit bericht op onze Fleetwood Mac
Ja heb ook maar een tientje ervoor betaald (die trilogie met 3, VC en SA), eigenlijk alsnog teveel natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die 'moderne' 'remakes' zijn dan ook echt ontzettend kut, gewoon een dikke cashcow van een van de rijkste game developers ter wereld
Sowieso iets uit de 70s. Dit is mij iets teveel overgeproduceerdquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat de NPO Radio 2-redactie een smakeloos zootje isquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat die met die spiegels niet in de lijst?
Je gekke bui die gozerquote:Op maandag 30 december 2024 22:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het leidt een beetje af van de kekke groene trui!
Ik had op Go Your Own Way nog kunnen stemmen. Maar die redden zich prima zonder mij dus ik koos maar wat anders uiteindelijkquote:
Ik ga echt los op bijna elke plaat in deze regionenquote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Geen slechte uurtjes, nog wel mindere uurtjes. Voor mij persoonlijk dan.
Luister er regelmatig naarquote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Omdat de NPO Radio 2-redactie een smakeloos zootje is![]()
Gebroken Spiegels, de BohRap van de Nederpop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar een steminitiatief op touw zetten :y
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs gratis was nog te duur geweest voor die versiesquote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook maar een tientje ervoor betaald (die trilogie met 3, VC en SA), eigenlijk alsnog teveel natuurlijk
Was het geen vrouw?quote:
de helft van de dames zingt niet meer vals.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog een opmerking over de zang, of heb je er Nicks over te melden?
een wii is niet het zelfdequote:
bohhhquote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Omdat de NPO Radio 2-redactie een smakeloos zootje is![]()
Gebroken Spiegels, de BohRap van de Nederpop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar een steminitiatief op touw zetten :y
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:
SOWWWWWWquote:Op maandag 30 december 2024 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
de helft van de dames zingt niet meer vals.
Je had ook Tusk Nachtmusik kunnen heten aldus @PippenScottiequote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef houdjemond het volgende:
#funfact; ik ben naar Rhiannon en Für Elise vernoemd.
True story
Friesenjung genot en dat zeg ik als Grunnegerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |