Voordat de PC versie uit is zijn we nog wel een jaar verder.... of 2quote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Eerst een gamepc van 6789 euro aanschaffen
Het laatste uur moet nog komen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn nu eigenlijk geen mindere uurtjes meer hè
Muziek was ook erg goed in dat spel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoop echt dat GTA 6 dat gevoel weer kan benaderen
Den Ketting.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete Fleetwood Mac nummer?
Oh Wellquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk eigenlijk toch wel dezequote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
er komt weer een nieuwe versie van Oz, dus Toto zal in elk geval weer bekender wordenquote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens mij is Toto onder jongeren ook nog wel populair. Dit zal misschien wel nog meer stijgen over de jaren.
Gypsyquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom staat die met die spiegels niet in de lijst?quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
ORIGINEEL VAN SOPHIE STRAAT GODIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die 'moderne' 'remakes' zijn dan ook echt ontzettend kut, gewoon een dikke cashcow van een van de rijkste game developers ter wereldquote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn herinnering sowieso
Had laatst die 'upgrade' van Vice City op de PS5 gekocht, maar dan is het toch wel wat teleurstellend met hoe het in mijn geheugen gebrand staat
Oh ja, dat ook. Maar denk nog steeds dat die wel stabiel zullen blijvenquote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Concert in Gelredome niet geloof ik gezien al die reclame.
Oef. Wisselt een beetje af tussen deze, Sara en Landslide.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Deze eigenlijk wel. Degene waar ik het meest 'een gevoeletje' van krijgquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Landslide, heb ik ook op gestemd.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
GTA 4 had ook een geweldige soundtrack, maar is die nooit zo bekend gewordenquote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoop echt dat GTA 6 dat gevoel weer kan benaderen
Go your own wayquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Albatross denk ik.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Hele andere belevenis nuquote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn herinnering sowieso
Had laatst die 'upgrade' van Vice City op de PS5 gekocht, maar dan is het toch wel wat teleurstellend met hoe het in mijn geheugen gebrand staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |