Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou De Graaf uitgefloten worden met een Nederlands publiek?
Ik wel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zijn toch niet op de hand van de Mighty Mouse?
Voor Arne Engeland binnenstapte was het een zwijnenstal en hadden ze nooit geen geld.quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Arne heeft het meegenomen (voor Arne kenden ze voetbal niet op dat eiland).
Jawelquote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ook wat mensen IPTV pluggen. Allemaal @Poepz0r kloons.quote:
Ik ben geen fan van hem, maar zou het toch wel leuk vinden als hij weer eens de finale haalt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja. Behalve als er 13 van de 16 in de eerste 2 rondes afgeslacht worden natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou De Graaf uitgefloten worden met een Nederlands publiek?
Wat dat betreft is er niet zo veel veranderd.quote:Op maandag 30 december 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Arne Engeland binnenstapte was het een zwijnenstal en hadden ze nooit geen geld.
Die is volgend jaar ineens weer een Nederlander dus.quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
#Announce Marko Kantele @:Alaphilippe_ @:Mani89
Misschien iets meer kans voor Dirty Harry, naast Labby.quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
#Announce Marko Kantele @:Alaphilippe_ @:Mani89
Alle mannen zien er daar uit als Ryan Joycequote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er niet zo veel veranderd.
Wie doet de conference? Mss die kijken. Heb een paar blikken Moersleutel staan. Verder beetje de tijd uitzingen.quote:
Pieter Derks. Humor voor gevorderden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie doet de conference? Mss die kijken. Heb een paar blikken Moersleutel staan. Verder beetje de tijd uitzingen.
Of alsnog aan de kerstdis?quote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien een keer een stevig Engels ontbijtje eten.
Pieter Derksquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie doet de conference? Mss die kijken. Heb een paar blikken Moersleutel staan. Verder beetje de tijd uitzingen.
Per Laursen, Magnus Caris, Petri Kortequote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees opeens de naam Kim Viljanen weer.
Oh echt? Oh daar kijk ik wel naarquote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Derks. Humor voor gevorderden.
Goed om te horen maat. We zien je wel verschijnenquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
Goedenavond FOK vrienden.
Alles hier is wel, ik ben alleen nog niet thuis.
Mooi om te zien dat de kikvorsman moeite heeft met onze halve Nederlander
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er ook zoiets als een Stockholms accent zijn eigenlijk?
Weet jij of Littler al aan het pieken is dan?quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm op welke leeftijd piek je als profdarter? Ik zou zeggen rond de 30 maar je hebt uitzonderingen zoals Littler
40-45quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm op welke leeftijd piek je als profdarter? Ik zou zeggen rond de 30 maar je hebt uitzonderingen zoals Littler
DOEVGODquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
We verwachten je voor het kebabvarkentje makker.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
Limgodquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar zal meisje De Breij wel weer aan de beurt zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Derks. Humor voor gevorderden.
Dit.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op zich is er voor Mike nog weinig aan de hand. Staat nog steeds prima gemiddelde te gooien
Die ene Zweedse supermarktmanagerquote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Per Laursen, Magnus Caris, Petri Korte
In principe ben je aan het pieken als je ze uit de losse pols kan laten vliegen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Magnús Ver Magnússonquote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Per Laursen, Magnus Caris, Petri Korte
Zegt degene die 90 kilometer achter elkaar heeft gerend in Schotlandquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Evangelion het volgende:
Nieuwjaarsduiken aan de kust afgelast vanwege harde windstoten
Jammer dat was ik echt van plan
Een paar witte veters uit de losse pols voor je.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe ben je aan het pieken als je ze uit de losse pols kan laten vliegen.
Pas zijn eerste tourkaartjaar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe staat die de Graaf eigenlijk 80 op de oom als ie zo kan gooien?
Met haar kutcolumns.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal meisje De Breij wel weer aan de beurt zijn?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal meisje De Breij wel weer aan de beurt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |