@Caland dacht ook na 1 goaltje dat we de nieuwe spits van de komende jaren te pakken hadden. (lol)quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het complete voetbaljournaille dat hem oranje in schreef staat gigantisch in hum hemd. Maar goed, dan moet je dat ook maar niet doen als je hem waarschijnlijk nog geen half uur hebt zien spelen afgelopen seizoen.
Na een avond zuipen mag ik hopen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje stond vanmorgen om 06:00 in het Top200 café te dansen.
Zirkzee had toch ook veel beter naar een Milan ofzo kunnen gaan ipv het dood en doodzieke Unitedquote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het complete voetbaljournaille dat hem oranje in schreef staat gigantisch in hum hemd. Maar goed, dan moet je dat ook maar niet doen als je hem waarschijnlijk nog geen half uur hebt zien spelen afgelopen seizoen.
Iedere Nederlander die in het buitenland actief is, wordt besproken door de media alsof hun kind zijn eerste schooldag heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, dat liedje bestaat al best wel langer. Hij zingt het altijd als Feyenoord kampioen wordt of vlak voor de marathon van Rotterdam. Als je heel goed oplet, kan je hem vast een keer horen!quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh is dat een nieuw nummer van Lee?
Grimmige hashtag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Nee, nuchter met een kop koffie.quote:
Liverpool heeft het zelfs gejat.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat liedje bestaat al best wel langer. Hij zingt het altijd als Feyenoord kampioen wordt of vlak voor de marathon van Rotterdam. Als je heel goed oplet, kan je hem vast een keer horen!
Heeft die down of zo?quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje stond vanmorgen om 06:00 in het Top200 café te dansen.
Als hij maar gelukkig is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, nuchter met een kop koffie.
Dit kan écht niet.
Tijd dat je als grote broer eens klare taal gaat spreken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, nuchter met een kop koffie.
Dit kan écht niet.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Grimmige hashtag.Kijk @Coco, DIT is "kribbig". Ik ben gewoon de liefde zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
'Bijzonder' is de benaming die ze tegenwoordig gebruiken voor zwakbegaafd.quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is jouw broertje heel erg bijzonder.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Grimmige hashtag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIDDELMAAT
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijna 26 geleden was de eerste Family Guy aflevering.
In Liverpool hebben ze wel meer van ons gejat. De trainer, de head of performance, de haven. En de Beatles zijn ook maar een schaamteloze kopie van de Amazing Stroopwafels.quote:
Gompenkopquote:Op maandag 30 december 2024 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd dat je als grote broer eens klare taal gaat spreken.
En wellicht een paar petsen op zijn gompenkop.
We fluiten Max ook niet uit.quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou De Graaf uitgefloten worden met een Nederlands publiek?
nee, boeit niemandquote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou De Graaf uitgefloten worden met een Nederlands publiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |