Jazeker. Ik neem aan dat @heywoodu kijkt, die zal zijn kans schoon zien om eindelijk eens echt goed commentaar te horen ipv bij Eurosport/ARD/ZDFquote:
kattebelletje sturenquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik leef van uur tot uur. Zonder vrees en zonder doel
Gelachenquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik leef van uur tot uur. Zonder vrees en zonder doel
Dat gebeurt soweiso alquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel of ze de schansspringers laten wachten omdat ze even naar de reclame moeten
Ja, maar niet heel erg hoog.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Staat er nog meer Led Zeppelin de lijst trouwens?
Uit Praag?quote:
Ik zou eens de top 10 checken als ik jou was.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
De Top 2000 op NPO1 Extra doet het wel lekker met 4-500.000 kijkers naar de beste uren.quote:
Hierna nog 2 waarvan 1 het volgend uurquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Volgend uur is alweer de volgendequote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Kan zijn dat ik dat ben geweest.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
wie heeft mario die site met gifjes geleerd?
Die ene duurt niet lang meer, die andere is pas aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
als hij op dat uur daar is... anders een ander uur.... of doelquote:
Bij SBS zullen ze wel denken dat het een telemarketinglanding is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Ik neem aan dat @:heywoodu kijkt, die zal zijn kans schoon zien om eindelijk eens echt goed commentaar te horen ipv bij Eurosport/ARD/ZDF
BAN! BAN!!quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik dat ben geweest.
Ik heb net geleerd dat er zo nog eentje komt en de andere morgenavond laat pasquote:
De mario gaat nooit meer in de fles, of hoe was dat spreekwoord.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
wie heeft mario die site met gifjes geleerd?
van 4 kijkers naar 500.000 kijkers is nogal een grote rangequote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Top 2000 op NPO1 Extra doet het wel lekker met 4-500.000 kijkers naar de beste uren.
A Gogo heeft er ook veel last van met minder kijkers dan normaal.
Auw. Dat is 12 uur te vroegquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hierna nog 2 waarvan 1 het volgend uur
wil je dat nooit meer doen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, het is beter te begrijpen dan de rest.quote:
Bedankt Hansquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
van 4 kijkers naar 500.000 kijkers is nogal een grote range
Dit zit dus ook in FFVII bij Shrina muziekjequote:
Kwak kwark?quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft er iemand nog iets te knabbelen voor mij? Ik heb net kwakbier op maar heb trrek
Hier is een straf a la Prometheus op zijn plaatsquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
dat kan ook snelquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, het is beter te begrijpen dan de rest.
Ik weet niet of Leo Oldenburger nou de perfecte is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Ik neem aan dat @:heywoodu kijkt, die zal zijn kans schoon zien om eindelijk eens echt goed commentaar te horen ipv bij Eurosport/ARD/ZDF
In totaal 7 noteringen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat er zo nog eentje komt en de andere morgenavond laat pas
Dan kom je gezellig meeposten.quote:
Je kon natuurlijk wel nagaan dst Stairway to Heaven er not aan zit te komenquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat er zo nog eentje komt en de andere morgenavond laat pas
Ik heb nog in de aanbieding:quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft er iemand nog iets te knabbelen voor mij? Ik heb net kwakbier op maar heb trrek
Last van het nieuwe tijdstip? Ik kijk het eigenlijk altijd terug op/na 1 januari.quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Top 2000 op NPO1 Extra doet het wel lekker met 4-500.000 kijkers naar de beste uren.
A Gogo heeft er ook veel last van met minder kijkers dan normaal.
En toch vind ik dit wel een heel fijn nummertje om te horenquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is lichtelijk hoog voor een ok popliedje
Liefquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lievelingsliedje van mijn dochter van 5Speciaal voor haar op gestemd.
Waarom ga je die dan ook nu afsteken?quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Geluid van muziek komt niet goed genoeg boven de cobra bommen uit
Kaas me mosterd graag!quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog in de aanbieding:
een restje mie met babi pangang, gelieve zelf op te warmen
kaasstengels
cassave
kaas
worst
paprika
zoete aardappel
Dit is wel tijdloosquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stiekem gewoon een prima plaat, maar misschien niet zo hoog
Alsof die titels Ess ook maar iets zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kon natuurlijk wel nagaan dst Stairway to Heaven er not aan zit te komen
Lievuhquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lievelingsliedje van mijn dochter van 5Speciaal voor haar op gestemd.
Deurdicht.wav, ontvangen via infrarood op mijn mobieltje.quote:
Cassavequote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog in de aanbieding:
een restje mie met babi pangang, gelieve zelf op te warmen
kaasstengels
cassave
kaas
worst
paprika
zoete aardappel
Doe mn best, wel wat lastiger wanneer T2000 niet opstaatquote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kom je gezellig meeposten.
je zit nogquote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
"het zit nog veel te diep in mij"
huehue?
'Ik doe de deur dicht' verwijst naar de deur van de grafkistquote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je hart is zo dichtbij me
Maar het klopt niet
De zanger van Abel is necrofiel
Ik ook. In december draait het om de lijst zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Last van het nieuwe tijdstip? Ik kijk het eigenlijk altijd terug op/na 1 januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |