Jazeker. Ik neem aan dat @heywoodu kijkt, die zal zijn kans schoon zien om eindelijk eens echt goed commentaar te horen ipv bij Eurosport/ARD/ZDFquote:
kattebelletje sturenquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik leef van uur tot uur. Zonder vrees en zonder doel
Gelachenquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik leef van uur tot uur. Zonder vrees en zonder doel
Dat gebeurt soweiso alquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel of ze de schansspringers laten wachten omdat ze even naar de reclame moeten
Ja, maar niet heel erg hoog.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Staat er nog meer Led Zeppelin de lijst trouwens?
Uit Praag?quote:
Ik zou eens de top 10 checken als ik jou was.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
De Top 2000 op NPO1 Extra doet het wel lekker met 4-500.000 kijkers naar de beste uren.quote:
Hierna nog 2 waarvan 1 het volgend uurquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Volgend uur is alweer de volgendequote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Kan zijn dat ik dat ben geweest.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
wie heeft mario die site met gifjes geleerd?
Die ene duurt niet lang meer, die andere is pas aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
als hij op dat uur daar is... anders een ander uur.... of doelquote:
Bij SBS zullen ze wel denken dat het een telemarketinglanding is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Ik neem aan dat @:heywoodu kijkt, die zal zijn kans schoon zien om eindelijk eens echt goed commentaar te horen ipv bij Eurosport/ARD/ZDF
BAN! BAN!!quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik dat ben geweest.
Ik heb net geleerd dat er zo nog eentje komt en de andere morgenavond laat pasquote:
De mario gaat nooit meer in de fles, of hoe was dat spreekwoord.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
wie heeft mario die site met gifjes geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |